شرکت مانی گرام نیز به جمع تحریم کنندگان ریپل پیوست!

شرکت مانی گرام نیز به جمع تحریم کنندگان ریپل پیوست!
  • زمان مطالعه: 2دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1648 نفر

شرکت مانی گرام نیز به جمع تحریم کنندگان ریپل پیوست!

شرکت ارائه دهنده خدمات نقل و انتقال مالی مانی گرام (Money Gram) اعلام کرده است که به دلیل تردیدهای موجود به دلیل شکایت کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) آمریکا از ریپل، معاملات خود را در پلتفرم ریپل متوقف کرده است.

با توجه به چشم انداز سه ماهه ای که شرکت مانی گرام برای خود در نظر گرفته،‌ این شرکت “برنامه ای برای سودآوری از کارمزدهای توسعه بازار ریپل” در سه ماهه اول سال جاری میلادی ندارد. این موضوع در حالی مطرح می شود که این شرکت در سه ماهه مشابه سال گذشته بیش از ۱۲ میلیون دلار سود خالص از ریپل داشته است.

همکاری این دو شرکت سه سال پیش زمانی که مانی گرام ریپل (XRP) را در سیستم پرداخت خود ادغام کرد، آغاز شد. سال بعد، ریپل و مانی گرام برای پرداخت های برون مرزی و تسویه حساب های خارجی با استفاده از دارایی های دیجیتال با یکدیگر وارد همکاری شدند.

شرکت ریپل مبلغ ۵۰ میلیون دلار را در نوامبر سال ۲۰۱۹ در ازای تصاحب ۱۰٪ از سهام این شرکت سرمایه گذاری کرد. گفته می شود شرکت ریپل تا دسامبر سال ۲۰۲۰، تقریبا ۱۵ میلیون دلار از سهام مانی گرام را فروخته بود.

فاصله گیری Money Gram از ریپل

با این حال، در بحبوحه شکایت کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده از ریپل و همچنین مدیر عامل آن، برد گارلینگ هاوس و بنیانگذارش کریس لارسن در دسامبر سال ۲۰۲۰، مانی گرام ظاهراً سعی کرده از این شرکت فاصله بگیرد. چند روز پس از انتشار اعلامیه SEC، این شرکت اعلام کرد که هرگز از خدمات نقدینگی آنی ریپل و ریپل نت (RippleNet) برای انتقال مستقیم وجوه استفاده نکرده است.

مانی گرام تنها شرکتی نیست که به شکایت این کمیسیون علیه ریپل واکنش نشان می دهد. بسیاری از صرافی های ارزهای دیجیتال، ریپل (XRP) را از لیست ارزهای خود حذف کرده و یا معاملات با این رمزارز را به حالت تعلیق درآورده اند.

اگرچه این شکایت در ابتدا باعث سقوط قیمت ریپل شد، اما وضعیت این توکن طی دو ماه اخیر تا حد زیادی بهبود یافته و در حال حاضر این ارز در زمان نگارش این مطلب در بازه ۰٫۵۹ دلاری معامله می شود.

 

همراه ما باشید با معتبرترین اخبار ارز دیجیتال.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx