کیف پول‌های امانی بهتر است یا غیرامانی؟ (قسمت پنجم)

کیف پول‌های امانی بهتر است یا غیرامانی؟ (قسمت پنجم)
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 900 نفر

کیف پول‌های امانی بهتر است یا غیرامانی؟ (قسمت پنجم)

در این مقاله آموزشی به بررسی کیف پول‌های امانی و غیرامانی می پردازیم. در قسمت اول، توضیح کلی در مورد این دو کیف پول ارائه می‌شود. در قسمت دوم، به نحوه کارکرد کیف پول‌های رمزارزی می‌پردازیم. در قسمت سوم، کیف پول رمزارزی امانی معرفی می‌گردد. در قسمت چهارم، کیف پول‌های غیر امانی بررسی می‌شود و در نهیات ویژگی این دو کیف پول باهم مقایسه می‌شود. در قسمت پنجم، مزایا و معایب کیف پول‌های امانی و غیر امانی بازگو شده است.

مزایا و معایب کیف پول امانی

همانطور که بحث شد، نقطه ضعف اصلی کیف پول های امانی این است که باید وجوه و کلیدهای خصوصی خود را به شخص ثالث بسپرید. در بیشتر موارد، این ارائه دهندگان خدمات به تأیید هویت (KYC) نیز نیاز دارند. اما مزیت آن آرامش خاطر و راحتی است. لازم نیست نگران گم شدن کلید خصوصی خود باشید و در صورت بروز مشکل می توانید با پشتیبانی مشتری تماس بگیرید.

هنگام استفاده از خدمات امانی، مطمئن شوید که یک شرکت قابل اعتماد را انتخاب می کنید که امنیت و پوشش بیمه ای بالایی ارائه می دهد. مراقب متولیانی باشید که دارای مقررات و تعهد هستند.

برخی از متولیان رمزارزی الزامات دیگری نیز دارند که ممکن است شما واجد شرایط آنها نباشید. به عنوان مثال، بایننس کاستدی یک ارائه دهنده خدمات امانی است که در حال حاضر فقط کاربران شرکتی را در اختیار دارد.

مزایا و معایب کیف پول های غیرامانی

بدون یک شخص ثالث، کیف پول‌های غیر امانی کنترل کامل بر کلیدها و وجوه شما را فراهم می‌کنند. به عبارت دیگر، دارایی های شما واقعاً مال شماست و می توانید بانک خود باشید. علاوه بر این، تراکنش‌های غیرقانونی سریع‌تر انجام می‌شوند، زیرا لازم نیست منتظر تأیید برداشت باشید. در نهایت، بدون متولی، هزینه‌های نگهداری اضافی را متحمل نمی‌شوید، که بسته به ارائه‌دهنده خدماتی که انتخاب می‌کنید ممکن است پرهزینه باشد.

همانطور که دیدیم، یکی از معایب استفاده از کیف پول‌های غیرامانی به دسترسی و سهولت استفاده مربوط می‌شود. آنها معمولاً کمتر کاربر پسند هستند و معمولاً برای دارندگان کریپتو برای اولین بار مشکل ایجاد می کنند. با تکامل ارائه دهندگان خدمات غیر امانی، این موضوع باید در آینده حل شود.

البته، شما تنها مسئولیت کلیدهای خود را بر عهده دارید و باید در هنگام مدیریت آنها اقدامات احتیاطی خود را انجام دهید. این بدان معناست که به جای اینکه به شخص دیگری برای مراقبت از سرمایه شما اعتماد کنید، باید به خودتان اعتماد کنید.

برای ایمن سازی رمزارز خود و محافظت از خود در برابر هکرها، باید اقدامات امنیتی زیر را در نظر بگیرید:

  • استفاده از رمز عبور قوی
  • فعال کردن احراز هویت دو مرحله ای (۲FA) به عنوان یک لایه حفاظتی اضافی.
  • مراقب کلاهبرداری ها و حملات فیشینگ باشید.
  • هنگام کلیک بر روی لینک ها و دانلود نرم افزار جدید محتاط باشید.

 

 

 

نظرات بیان شده در اخبار و تحلیل ها صرفا ترجمه ای از منابع مذکور می باشند. و تیم تحریریه ارزینجا هیچ گونه مسئولیتی در قبال آنها ندارد.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx