کیف پول‌های امانی بهتر است یا غیرامانی؟ (قسمت ششم)

کیف پول‌های امانی بهتر است یا غیرامانی؟ (قسمت ششم)
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 968 نفر

کیف پول‌های امانی بهتر است یا غیرامانی؟ (قسمت ششم)

در این مقاله آموزشی به بررسی کیف پول‌های امانی و غیرامانی می پردازیم. در قسمت اول، توضیح کلی در مورد این دو کیف پول ارائه می‌شود. در قسمت دوم، به نحوه کارکرد کیف پول‌های رمزارزی می‌پردازیم. در قسمت سوم، کیف پول رمزارزی امانی معرفی می‌گردد. در قسمت چهارم، کیف پول‌های غیر امانی بررسی می‌شود و در نهیات ویژگی این دو کیف پول باهم مقایسه می‌شود. در قسمت پنجم، مزایا و معایب کیف پول‌های امانی و غیر امانی بازگو شده است. در قسمت آخر این مجموعه نیز به معرفی کیف پول‌هایی که بر مبنای نیازهای شما اولویت بندی شده می پردازیم.

از کدام نوع کیف پول برای رمزارزها خود استفاده کنم؟

هر دو نوع کیف پول برای ذخیره دارایی های رمزارزی شما، از جمله NFT ها، خوب هستند. اکثر معامله گران و سرمایه گذاران از هر دو در شرایط مختلف استفاده می کنند. با این حال، باید مطمئن شوید که کیف پولی که استفاده می‌کنید از نوع رمزارزی که می‌خواهید ذخیره کنید پشتیبانی می‌کند. همه آنها را نمی توان به یک شکل ذخیره کرد.

شبکه های بلاک چین مختلفی وجود دارند که انواع مختلفی از ارزهای دیجیتال را اجرا می کنند. ما می‌توانیم این انواع را بر اساس استانداردهای توکن آنها طبقه‌بندی کنیم، اما به خاطر داشته باشید که ممکن است توکن‌های مشابهی در چندین بلاک چین تحت استانداردهای مختلف اجرا شوند. به عنوان مثال، می‌توانید BNB را به‌عنوان BEP-20 در زنجیره هوشمند BNB، و همچنین به عنوان یک توکن BEP-2 در زنجیره بیکن BNB بیابید.

در اینجا برخی از رایج ترین استانداردهای توکن آورده شده است:

  • زنجیره هوشمند BNB که شامل BEP-20، BEP-721، BEP-1155
  • زنجیره بیکن BNB که شامل BEP-2
  • اتریوم که شامل ERC-20, ERC-721, ERC-1155
  • سولانا که شامل SPL هستند

متامسک، تراست ولت و مث ولت (MathWallet) کیف‌پول‌های غیرامانی هستند که رایج‌ترین و محبوب‌ترین دارایی‌های رمزارزی را می‌پذیرند. اگر مطمئن نیستید که کیف پول شما از چه توکن هایی پشتیبانی می کند، سؤالات متداول یا اسناد رسمی آنها را برای اطلاعات بیشتر بررسی کنید.

گاهی اوقات، کیف پول هایی که برای برآورده کردن خواسته های کاربران خود دائماً در حال ارتقا هستند، ممکن است با گذشت زمان از توکن های بیشتری پشتیبانی کنند. به عنوان مثال، بایننس کاستدی در حال حاضر از BTC، ETH، BCH، LTC، BUSD، BNB، CAKE و بسیاری دیگر از توکن های ERC-20 پشتیبانی می کند. بایننس کاستدی به تدریج انواع توکن های بیشتری را برای پشتیبانی از تقاضای کاربران در بر می گیرد.

خلاصه

کیف پول امانی یا کیف پول غیرامانی؟ اکثر کاربران کریپتو از هر دو استفاده می کنند، اما همه چیز به نیاز شما بستگی دارد. اگر دوست دارید کنترل کامل بر دارایی‌های خود داشته باشید یا به سادگی می‌خواهید از فناوری بلاک چین برای تعامل با برنامه‌های DeFi استفاده کنید، باید یک کیف پول غیرامانی در نظر بگیرید. با این حال، اگر به دنبال ارائه‌دهنده خدماتی هستید که بتواند نیازهای ذخیره‌سازی شما را در حین تجارت یا سرمایه‌گذاری برطرف کند، می‌توانید به دنبال ارائه‌دهندگان خدمات کیف پول امانی مطمئن باشید.

به خاطر داشته باشید که چه از کیف پول امانی یا غیرامانی استفاده می کنید، همیشه باید مراقب باشید و بهترین شیوه ها را برای افزایش امنیت وجوه خود اتخاذ کنید.

 

 

نظرات بیان شده در اخبار و تحلیل ها صرفا ترجمه ای از منابع مذکور می باشند. و تیم تحریریه ارزینجا هیچ گونه مسئولیتی در قبال آنها ندارد.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx