یوان دیجیتال در شهرهای بیشتری از چین ظاهر خواهد شد

یوان دیجیتال
  • زمان مطالعه: دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1128 نفر

یوان دیجیتال در شهرهای بیشتری از چین ظاهر خواهد شد

با توجه به اعلام بانک مرکزی چین در روز شنبه ، این بانک پروژه آزمایشی یوان دیجیتال خود را به نواحی بیشتری گسترش خواهد داد. این شهرها شامل استان ژجیانگ شرقی (Zhejiang ) نیز است که قرار است در اواخر سال جاری میزبان بازی های آسیایی باشد.

بر اساس یک بیانیه آنلاین از سوی بانک خلق چین  (PBOC)، تحقیق و توسعه این رمزارز موسوم به e-CNY  توسط بانک خلق چین انجام می‌شود و محدوده طرح آزمایشی آن  به مرور گسترش می یابد.

تیانجین (Tianjin)، چونگ کینگ (Chongqing)، گوانگژو (Guangzhou)، فوژو (Fuzhou)، شیامن (Xiamen) و شش شهر در استان ساحلی ژجیانگ به فهرست ۱۰ شهر اصلی آزمایشی این پروژه اضافه خواهند شد.

شش شهر در ژجیانگ که مرکز استان هانگژو (Hangzhou) را نیز در برمی گیرد ، میزبان بازی های آسیایی در ماه سپتامبر خواهند بود.

PBOC در سال های اخیر آزمایشات رمزارز ملی خود را افزایش داده است و امیدوار است از بازی های المپیک زمستانی پکن به عنوان فرصتی برای ترویج جهانی شدن یوان استفاده کند.

حمایت از یوان دیجیتال در شهرهای بزرگ

با توجه به گزارش آکادمی ارزینجا، چندین شهر بزرگ چین در حال برنامه ریزی برای حمایت از طرح پایلوت ارز دیجیتال بانک مرکزی این کشور موسوم به پرداخت الکترونیکی ارز دیجیتال (DCEP) بودند. از جمله شهرهایی که برنامه های خود را برای پشتیبانی از طرح پایلوت DCEP اعلام کرده اند می توان به پکن و شانگهای اشاره کرد.

به گفته شهردار پکن ، چن جینینگ (Chen Jining)، این شهر در سال جاری قصد دارد به توسعه طرح های خدمات فین تک و حرفه ای کمک کند. جینینگ افزود که این شهر همچنین به پیشبرد برنامه آزمایشی یوان دیجیتال کمک خواهد کرد.

به غیر از پکن، شانگهای نیز امسال قصد دارد به ارتقا طرح پایلوت DCEP کمک کند. شهردار این شهر، گونگ ژنگ (Gong Zheng)، گفت که شانگهای به برنامه های خود برای گشایش مالی و ارتقا یوان دیجیتال ادامه خواهد داد.

ما زینگروی (Ma Xingrui)، فرماندار استان گوانگدونگ، نیز قول داد که مقامات این استان برای نوآوری شهر شنژن در طرح DCEP مشتاقانه تلاش کنند.

صحبت های زینگروی در حالی مطرح می شود که شهر شنژن سومین دور آزمایشات DCEP خود را از ۲۰ ژانویه آغاز کرد. در این طرح ۲۰ میلیون یوان دیجیتال (معادل تقریباً ۲.۲۶ میلیون پوند) به ساکنان منطقه لانگهوا (Longhua) توزیع شد.

سلب مسئولیت: نظرات بیان شده در اخبار و تحلیل ها صرفا ترجمه ای از منابع مذکور می باشند و تیم تحریریه ارزینجا هیچ گونه مسئولیتی در قبال آنها ندارد.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx