روش نهنگ کاردانو برای ارزش گذاری کاردانو

نهنگ کاردانو
  • زمان مطالعه: 6دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 393 نفر

نهنگ کاردانو رویکرد خود را برای ارزش گذاری کاردانو توضیح داد

اینفلوئنسر محبوب کاردانو اخیراً رویکرد خود را برای ارزش‌گذاری این پلتفرم قراردادهای هوشمند توضیح داده است و خاطرنشان کرد با نظر کسانی که معتقدند کاردانو بیش از حد ارزش‌گذاری شده است مخالف است.

طی چند توییت، این اینفلوئنسر کاردانو که به نام نهنگ کاردانودر پلتفرم میکروبلاگینگ توییتر شناخته می‌شود، گفت که کسانی که معتقدند کاردانو بیش از حد ارزش‌گذاری شده است، به نظر می‌رسد که از دیدگاه ارزش‌گذاری سهام فناوری به آن نگاه کرده اند، در حالی که این اینفلوئنسر از دیدگاه ارزش گذاری FX به این موضوع نگاه می‌کند.

تضاد اصلی بین ایده کسانی که به نظر می رسد واقعاً معتقدند کاردانو بیش از حد ارزش گذاری شده است و من این است که به نظر می رسد آنها عمدتاً از دیدگاه ارزش گذاری سهام فناوری به آن می پرداخته اند در حالی که من بیشتر در زمینه ارزش گذاری FX به آن نگاه می کنم.

نهنگ کاردانو (@cardano_whale) 9 اوت ۲۰۲۲

دلیل تفاوت ارزش کاردانو با سایر تحلیل گران

از نظر نهنگ کاردانو، دیدن ارزهای دیجیتال به‌عنوان سهام فناوری به این معناست که پول های سرگردان و پول های احمق به بیت کوین وارده شده است. زیرا این ارز دیجیتال کند است، قراردادهای هوشمند ندارد و نوآوری کمی دارد. شایان ذکر است که پول احمق اصطلاحی است برای سرمایه مدیریت شده توسط سرمایه گذاران خرد که به تجزیه و تحلیل مناسب دسترسی ندارند و در عوض بر اساس غریزه ترید می کنند.

این اینفلوئنسر خاطرنشان کرد که بازار سال‌ها تحت سلطه پول احمق نبوده است. او همچنین گفت که سرمایه گذاران سپس شروع به بررسی مقایسه ارزهای دیجیتال برای سیاست های پولی و مالی، امنیت، رشد، تورم و موارد دیگر می کنند.

او افزود که برنامه های غیرمتمرکز بر روی همین ایده ها ساخته شده اند. به گفته او، شبکه‌های لایه ۱ به‌گونه‌ای ساخته می‌شوند که محصولی را می‌توان به‌عنوان سهام ، با خطای بسیار کمتر ارزش‌گذاری کرد.

نهنگ کاردانو همچنین خاطرنشان کرد که ارزهای سوئیس، هنگ کنگ و سنگاپور; که مجموعاً ۰.۲ درصد از سهم جهان را در اخیتار دارند، همگی در ۲۰ ارز برتر فیات قرار دارند. ضریب ارزش بازار همه این ارزها چندبرابر بیت کوین هستند.

گزارش مساری

گزارشی که اخیراً از مساری منتشر شده است نشان می‌دهد که; قیمت  ADA در مقایسه با شبکه‌های قرارداد هوشمند رقیب (به غیر از اتریوم)،; از جمله سولانا، الگورند، تزوس و نئو  پیش از هارد فورک Vasil  بسیار کمتر از مقدار واقعی خودش است.

بر اساس توییتی که مساری به اشتراک گذاشته است; آدرس‌های فعال Cardano بسیار پایین‌تر از آدرس‌های سولانا هستند. اما از آدرس‌های الگورند، تزوس و نئو بالاتر است. با وجود پردازش حدود ۶۲۰۰۰ تراکنش روزانه توسط شبکه کاردانو; در مقایسه با بیش از ۲۹۶۰۰۰ تراکنش از الگورند، ۲۰۸۰۰۰  روی شبکه تزوس و ۱۷۴۰۰۰ تراکنش نئو; عدد بسیار پایین تری را ثبت کرده است.همچنین سولانا بیش از ۳۸ میلیون تراکنش روزانه را پردازش می کند.

این توییت جزئیاتی مبنی بر اینکه کل ارزش قفل شده در فضای مالی غیرمتمرکز کاردانو کمتر از سولانا و الگورند است نشان می دهد. اما درآمد سالانه کاردانو بالاتر از سایر رقبا به جز اتریوم است. همانطور که CryptoGlobe گزارش داد; تعداد کل کیف پول های موجود در بلاکچین کاردانو از ۳.۵ میلیون کیف پول فراتر رفته است. قابل ذکر است که تعداد قراردادهای هوشمند روی شبکه کاردانو نیز برای اولین بار در تاریخ این ارز دیجیتال به نقطه عطف جدیدی از مرز ۳۰۰۰ عبور کرده است.

 

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارز ها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx