تحلیل قیمت چین لینک

تحلیل چین لینک
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 361 نفر

تحلیل قیمت چین لینک

چین لینک اخیراً برای انتشار آخرین به‌روزرسانی خود، نرم‌افزار چین لینک نود نسخه ۱.۹.۰، در خبرها قرار گرفت. این به روز رسانی مدیریت گره را آسان تر می کند و قابلیت و انعطاف پذیری کارهای اوراکل را افزایش می دهد. این پیشرفت برای سکه کاملاً مثبت به نظر می رسید. با این حال، بر اساس داده های کوین مارکت کپ در نمودار این کوین منعکس نشد. قیمت ارز دیجیتال چین لینک در هفت روز گذشته بیش از ۵ درصد کاهش یافته است.

در زمان انتشار، چین لینک ۷.۰۵ دلار با ارزش بازار بیش از ۳.۴۶ میلیارد دلار معامله می شده است. اتفاقاً چندین معیار روی زنجیره نیز نتیجه مشابهی از کاهش قیمت را نشان می‌دهد.

با وجود نشان دادن علائم منفی در نمودارها، چین لینک توانست یکی از محبوب ترین کوین ها در بین ۵۰۰ نهنگ برتر اتریوم باشد. با این حال، همه چیز برای چین لینک چندان خوب به نظر نمی رسد زیرا بیشتر معیارهای زنجیره ای به نفع چین لینک نیستند.به عنوان مثال، حجم چین لینک پس از یک جهش در هفته گذشته کاهش یافت که یک سیگنال منفی برای یک بلاک چین است. نه تنها این، بلکه رشد شبکه لینک نیز کاهش یافت و احتمال کاهش قیمت در روزهای آینده را افزایش داد.

نمودار چین لینک

اگرچه ارزش بازار چین لینک به ارزش واقعی (MVRV) افزایش یافت، اما همچنان در مقایسه با هفته گذشته بسیار کمتر بود. این یک پرچم قرمز دیگر برای بلاک چین بود. با این وجود، چند معیار به نفع قیمت چین لینک بود. به عنوان مثال، فعالیت توسعه چین لینک در هفته گذشته به طور قابل توجهی افزایش یافت، که خبر خوبی برای کوین بود، زیرا نشان دهنده تلاش بیشتر توسعه دهندگان برای بهبود شبکه بود. علاوه بر این، اشاره های اجتماعی چین لینک نیز هفته گذشته افزایش یافت که نشان دهنده محبوبیت فزاینده سکه است.

شاخص رشد شبکه چین لینک

شاخص رشد شبکه چین لینک

منتظر اتفاقات غیرمنتظره باشید…

نگاهی به نمودار روزانه قیمت چین لینک تصویر متفاوتی را نشان داد. میانگین متحرک نمایی (EMA) یک کراس اوور صعودی را به نمایش گذاشت و شانس افزایش قیمت را در روزهای آینده افزایش داد. علاوه بر این، شاخص قدرت نسبی (RSI) نیز سیگنال صعودی را ثبت کرد و به سمت موقعیت خنثی حرکت کرد.

نمودار ارزش بازار چین لینک

نمودار ارزش بازار چین لینک

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx