گزارش وضعیت بیت کوین | وضعیت بازار رمزارزها

وضعیت بیت کوین
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 420 نفر

بیت کوین و اتریوم به عنوان ۱۰ توکن برتر بر اساس ارزش بازار، بدون احتساب استیبل کوین ها، در معاملات صبح روز سه شنبه در آسیا افزایش یافتند. پالیگان در صدر فهرست قرار گرفت. سولانا نیز به دنبال اخباری بود که بازار پیشرو توکن غیرقابل تعویض (NFT) کارمزد تراکنش ها را تعلیق می کند.

براساس داده‌های کوین مارکت کپ، بیت کوین در ۲۴ ساعت گذشته ۱.۵ درصد افزایش یافت و تا ساعت ۸ صبح در هنگ‌کنگ به قیمت ۱۹۵۵۰ دلار رسید، در حالی که اتریوم با ۱.۹ درصد افزایش به ۱۳۳۱ دلار آمریکا رسید. پالیگان با جهش ۶ درصدی به ۰.۸۴ دلار آمریکا، بیشترین سود را در فهرست ۱۰ ارز برتر داشت. سولانا با افزایش ۳.۵ درصدی به ۳۱.۲۲ دلار آمریکا، بزرگترین رمزارز سودآور بعدی بود. این رشد قیمت به دنبال اخباری مبنی بر اینکه مجیک ایدن، بزرگترین بازار NFT در بلاک چین سولانا، در حال پرداخت هزینه های حق امتیاز در شبکه اختیاری و تعلیق کارمزد تراکنش ها است، رخ داد.

سهام ایالات متحده روز دوشنبه با افزایش قیمت بسته شد. داو جونز ۱.۹% رشد کرد و شاخص S&P 500 حدود ۲.۷% رشد کرد. شاخص نزدک کامپوزیت روز را با ۳.۴ درصد افزایش به پایان رساند تا بزرگترین رشد یک روزه خود از ماه جولای را به ثبت برساند. روز دوشنبه، جرمی هانت، وزیر دارایی جدید بریتانیا، بازارها را تقویت کرد و بخش اعظم بودجه کوچک قبلی خود را کنار گذاشت. پوند در پشت این خبر بیش از ۲ درصد جهش کرد و در ۱.۱۴ دلار آمریکا معامله شد.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx