چگونه حساب صرافی های خارجی را شارژ کنیم؟

شارژ حساب صرافی های خارجی
  • زمان مطالعه: دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 3441 نفر
در این مقاله به آموزش شارژ حساب صرافی های خارجی می‌پردازیم. از آنجایی که مراحل انجام این کار در همه صرافی ها تقریبا به یک شکل است؛ ما صرافی مشهور بایننس را برای مثال انتخاب کردیم. واریز رمزارز در سایر صرافی ها نیز به  همین صورت خواهد بود و فقط ممکن است در ظاهر و مکان قرارگیری کلیدها تفاوت هایی وجود داشته باشد.

امکان شارژ حساب با کارت های بانکی در صرافی های خارجی موجود می‌باشد، اما برای کاربرانی که حساب بانکی خارجی ندارند یا در کشورهای تحریم شده ساکن هستند درگاه کریپتو نیز فراهم است. کاربران برای شارژ حساب معمولا از استیبل کوین ها استفاده می‌کنند که پرطرفدار ترین آن‌ها رمزارز تتر یا همان USDT است. شما می‌توانید برای خرید تتر و یا سایر رمزارزها از خدمات صرافی ارزینجا استفاده کنید. پس از خرید تتر با ریال خود، می‌توانید برای شارژ حساب صرافی های خارجی اقدام کرده و از خدمات آن ها بهره ببرید.

* توجه: بازار ارزهای دیجیتال یک بازار پر نوسان است و سرمایه گذاری در آن همواره با ریسک هایی همراه است. همچنین برخی از صرافی‌های خارجی دارای قوانین احراز هویت (KYC) هستند که ممکن است فعالیت شما را تحت تاثیر قرار دهد؛ لذا قبل از سرمایه گذاری در بازار رمزارزها و استفاده از صرافی‌های خارجی، تحقیقات خود را به طور کامل انجام دهید.

نحوه خرید تتر از صرافی ارزینجا

همانطور که گفته شد برای شارژ حساب صرافی های خارجی یا باید به حساب‌های بانکی بین المللی دسترسی داشت و یا باید این کار را از طریق رمزارزها انجام داد. پر استفاده ترین رمزارز برای شارژ حساب صرافی های خارجی، USDT یا تتر است. برای خرید تتر می‌توانید به سادگی در صرافی ارزینجا عضو شده و پس از تکمیل فرایند احراز هویت خود در کمتر از ۱۵ دقیقه، شروع به خرید و یا فروش ارزهای دیجیتال کنید. برای اطلاع از نحوه خرید تتر از ارزینجا وارد لینک زیر شوید.

آموزش واریز رمزارز به حساب صرافی بایننس

۱. وارد حساب بایننس خود شوید و روی گزینه [Wallet] و سپس [Overview] کلیک کنید.

شارژ حساب صرافی‌های خارجی

۲. روی گزینه [Deposit] کلیک کنید. پس از کلیک بر روی این گزینه، یک پنجره بازشو مانند تصویر زیر را مشاهده خواهید کرد.

خرید بیت کوین

۳. روی [Crypto Deposit] کلیک کنید.

خرید تتر

۴. ارز دیجیتالی که قصد استفاده از آن دارید را انتخاب کنید، به عنوان مثال تتر (USDT).

۵. سپس، شبکه‌ای را برای واریز رمزارز خود انتخاب کنید.

لطفاً مطمئن شوید که شبکه انتخابی با شبکه پلتفرمی که از آن وجوه خود را برداشت می‌کنید یکسان باشد. اگر شبکه اشتباهی را انتخاب کنید، سرمایه خود را از دست خواهید داد.

شارژ حساب صرافی های خارجی

۶. در این مثال، USDT را از یک پلتفرم دیگر برداشت و به بایننس واریز می کنیم. از آنجایی که ما از یک آدرس ERC20 (بلاک چین اتریوم) برداشت می کنیم، شبکه واریز صرافی را نیز ERC20 انتخاب می کنیم.

شارژ حساب صرافی های خارجی

۷. عبارتی که در قسمت [Address] کیف پول بایننس نوشته شده است را کپی کنید و آن را در پلتفرمی (یا کیف پولی) که می‌خواهید رمز ارزهای خود را از آن برداشت کنید، جای‌گذاری کنید.

این آدرس ERC20 تتر حساب بایننس شماست. توجه کنید که آدرس بطور صحیح کپی شده باشد. همچنین همه صرافی ها کمترین مقدار واریز را نیز مشخص می‌کنند که با عبارت Minimun deposit مشخص شده است، توجه کنید که رقم ارسالی شما کمتر از این مقدار نباشد. 

بیت کوین چیست

همچنین، می‌توانید روی نماد QR کد کلیک کنید تا یک کد QR از آدرس دریافت کنید و آن را در کیف پول خود اسکن کنید.

خرید ریپل

می‌توانید با کلیک بر روی [Change]، که در تصویر بالا با رنگ نارنجی مشخص شده، بخش واریزی را از والت اسپات (Spot Wallet) به والت سرمایه‌گذاری (Funding Wallet) تغییر دهید. البته بعد از انجام واریزی به والت اسپات هم می‌توانید رمزارز های خود را میان والت های داخلی بایننس جابه‌جا کنید.
۸. پس از انجام انتقال از والت خود (یا هر پلتفرمی که قصد انتقال رمزارز از آن به بایننس را دارید)، تایید تراکنش زمان می برد. زمان تایید، بسته به بلاکچین و ترافیک شبکه متفاوت است. پس از پردازش انتقال، وجوه به حساب بایننس شما واریز خواهد شد.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx