سرمایه گذاران لونا کلاسیک به کارمزد 1.2 درصدی بایننس اعتراض میکنند

انتشار 2 سال قبل
آنچه می‌خوانید...

پیشنهاد کارمزد 1.2 درصدی بایننس مورد اعتراض سرمایه گذاران قرار گرفت اخیراً، چانگ پنگ ژائو، مدیر عامل صرافی رمزارز بایننس، مالیات معاملاتی 1.2 درصدی را برای معاملات لونا کلاسیک توصیه کرد که می تواند برای کاهش عرضه کل توکن و بهبود عملکرد قیمت آن مفید باشد. CZ خطاب به جامعه اظهار داشت: ما یک دکمه […]

لونا کلاسیک

پیشنهاد کارمزد 1.2 درصدی بایننس مورد اعتراض سرمایه گذاران قرار گرفت

اخیراً، چانگ پنگ ژائو، مدیر عامل صرافی رمزارز بایننس، مالیات معاملاتی 1.2 درصدی را برای معاملات لونا کلاسیک توصیه کرد که می تواند برای کاهش عرضه کل توکن و بهبود عملکرد قیمت آن مفید باشد. CZ خطاب به جامعه اظهار داشت:

ما یک دکمه Opt-in (در صرافی بایننس) را اجرا خواهیم کرد تا افراد بتوانند مالیات 1.2% برای معاملات لونا کلاسیک خود بپردازند.
با این حال، صرافی پس از اجماع 25٪ از سرمایه گذاران لونا کلاسیک، مالیات را برای معامله گران شرکت کننده آغاز می کند، و مطمئن می شود که پذیرندگان اولیه “تنها معامله گرانی نیستند که 1.2٪ اضافی پرداخت می کنند.”

تنها پس از اینکه معامله گران شرکت کننده به 50 درصد از کل حجم معاملات لونا کلاسیک در صرافی رسیدند، مالیات 1.2٪ برای همه معاملات این رمز ارز اعمال می شود.

این توصیه جامعه لونا کلاسیک را از هم جدا کرد زیرا برخی از تصمیم CZ برای اجرای دکمه opt-in حمایت کردند در حالی که برخی دیگر آن را به عنوان دستکاری بازار از سوی یک نهاد متمرکز تفسیر کردند.

CZ از سوزاندن LUNC حمایت کرد، اما به رای گیری جامعه اعتقاد دارد، و به معامله گران در پلتفرم اجازه می دهد تا پیشنهاد را نهایی کنند، و اضافه کرد: “ما به کاربران خود گوش می دهیم و از آنها محافظت می کنیم.” با این حال، این کارآفرین می‌داند که تا زمانی که این تغییر در همه صرافی‌ها و درون زنجیره‌ اعمال نشود، معامله‌گران LUNC انتقال دارایی‌ها را به صرافی‌هایی که سوخت ندارند ترجیح می‌دهند.

در سوی دیگر این طیف، مقامات کره جنوبی در تلاش هستند تا دو کوان را به دلیل سقوط ترا ردیابی و دستگیر کنند.

در 14 سپتامبر، دادگاهی در سئول، کره جنوبی، حکم بازداشت دو کوان و پنج نفر دیگر را به دلیل نقض قانون بازار سرمایه این کشور صادر کرد.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

این محتوا مفید بود؟
نظرات کاربران
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

2 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
محمدرضا مرادی
محمدرضا مرادی
1 سال قبل

دوست عزیز درود بر شما شما بعنوان یک متخصص خودتون چی فکر می کنید بایننس اینرا گذاشته بعنوان یک راهکار جهت اجرای توکن سوزی با این نیت که از نظر روانی تا مانع خروج کاربران از صرافی بشه بطوریکه به افراد تلقین بشه خودتون این روش را پذیرفتید یا نه می خواد مطمئن بشه کاربرانش را از دست نمیده یا اینکه به شکل مدنی جواب معترضین عدم پذیرش توکن سوزی توسط بایننس را بده واز اونها خلاص بشه ودرنهایت خودش را از این اتهام رها کنه وبگه افراد خودشون قبول نکردند

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx