دادگاه ریپل و SEC به پایان خود نزدیک می‌شود، آیا قیمت XRP به ۱ دلار خواهد رسید؟

دادگاه ریپل
  • زمان مطالعه: دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 753 نفر

دادگاه بین ریپل و کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC) قرار است در آوریل (فروردین) به پایان برسد. دو تاریخ مهم برای اقدامات خاصی وجود دارد که نتیجه نهایی دادگاه را تعیین می کند و کاربران بر این باورند که تصمیم دادگاه، مسیر قیمت XRP را مشخص خواهد کرد.

طبق اسناد دادگاه، دوازدهم آوریل آخرین مهلت برای ارائه لایحه مخالفت با پیشنهادات جبران خسارت است، در حالی که آخرین مهلت جبران خسارت بیست و نهم آوریل است. دادگاه همچنین در آخرین تاریخ مشخص شده مجازات فروش سازمانی XRP ریپل را تعیین خواهد کرد.

با توجه به احساسات غالب، نتیجه ای که برای XRP مثبت تلقی شود، می تواند منجر به افزایش ناگهانی قیمت این آلتکوین شود. رمزارز XRP در جولای گذشته با یک پیروزی نسبی در دادگاه، وضعیت مشابهی را تجربه کرد. طبق داده ها، XRP اندکی پس از حکم دادگاه مبنی بر اینکه فروش توکن های ریپل قراردادهای سرمایه گذاری محسوب نمی شوند، بیش از ۱۰۰ درصد افزایش یافت. بسیاری از کاربران بر این باورند که یک حکم مطلوب دیگر می تواند قیمت XRP را در آوریل به ۱ دلار برساند.

همانطور که در رفتار اخیر قیمت این آلتکوین مشاهده می شود، احساسات صعودی در بین کاربران XRP وجود دارد. قیمت این رمزارز روز دوشنبه گذشته بدون هیچ رویداد خاصی تقریبا ۳۰ درصد افزایش یافت. با این حال، جزئیات بیشتر نشان داد که اقدامات معامله گران با تمایلات صعودی در بازار مشتقات، باعث افزایش قیمت شده است.

با توجه به داده های کوین گلس (Coinglass)، اقدامات معامله گران مشتقات از ۱۰ مارس نشان دهنده افزایش قابل توجهی در پوزیشن های لانگ بوده است. همچنین این داده ها نشان دهنده افزایش قابل توجه در معاملات اهرمی لانگ XRP است. داده های کوین گلس نشان می دهد که نرخ تامین مالی میانگین وزنی حجم XRP از ۰.۰۱۴۰% به ۰.۰۹۳۳% بین ۶ تا ۱۲ مارس افزایش یافته است که نشان دهنده احساسات صعودی قابل توجه در بین معامله گران XRP است.

نتیجه مثبت در دادگاه ریپل می تواند اعتماد سرمایه گذاران را تقویت کند و گاوهای XRP را ترغیب کند. بسیاری بر این باورند که این رویداد می تواند نیروی محرکه ای باشد که این آلت کوین را در هفته های آینده به قیمت های بالاتر برساند.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
4 1 دیدگاه
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx