آیا سولانا جای اتریوم را می‌گیرد؟

قیمت سولانا
  • زمان مطالعه: ۳دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 613 نفر

تحلیلگران شرکت ون‌اِک (VanEck)، از غول‌های دنیای سرمایه گذاری، پیش بینی می‌کند که سولانا در سال ۲۰۲۴ به سومین ارز دیجیتال بزرگ از نظر ارزش بازار تبدیل خواهد شد. تحلیلگران حوزه ارزهای دیجیتال در این شرکت بزرگ مدیریت سرمایه، پیش‌بینی بزرگی برای سولانا، رقیب اتریوم، در سال ۲۰۲۴ دارند. آن‌ها پیش بینی می‌کنند که افزایش قیمت سولانا با شدت بیشتری نسبت به افزایش قیمت اتریوم رخ خواهد داد که در نهایت منجر به پیشی گرفتن ارزش بازار (مارکت کپ) سولانا از اتریوم خواهد شد.

پیش بینی آینده سولانا از نگاه تحلیلگران ون‌اِک

متیو سیگل، رئیس تحقیقات دارایی‌های دیجیتال ون‌اِک و پاتریک بوش، تحلیلگر ارشد سرمایه گذاری دارایی‌های دیجیتال، پیش‌بینی می‌کنند که اتریوم در سال آینده سهم بازار خود را به سولانا واگذار خواهد کرد. دلیل چنین پیش‌بینی‌ای از سوی آنان بر این اساس است که پروژه سولانا دارای ابهام کمتری در مورد برنامه مقیاس پذیری خود نسبت به اتریوم است.

سیگل و بوش همچنین پیش بینی می‌کنند که سولانا به رقابت برای صندوق‌های قابل معامله در بورس (ETF) در ایالات متحده بپیوندد. چنین رخدادی می‌تواند تاثیر بسیار مثبتی بر قیمت سولانا بگذارد. تاکنون شرکت‌های بزرگ بسیاری، درخواست‌های خود را به کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC) جهت راه‌اندازی ETFهای اسپات بیت کوین و اتریوم ارائه کرده‌اند.

آینده سولانا

ارزش کل قفل شده سولانا

ارزش کل قفل شده (TVL) یک بلاکچین، سرمایه کل موجود در قراردادهای هوشمند آن را نشان می‌دهد. TVL با ضرب مقدار وثیقه قفل شده در شبکه در ارزش فعلی رمزارز مورد نظر محاسبه می‌شود. طبق داده‌های DeFi Llama، سولانا در حال حاضر در رتبه ششم بازار از نظر میزان TVL قرار دارد. طبیعی است که برای ارز دیجیتالی که قرار است به سومین رمزارز بزرگ بازار تبدیل شود، این جایگاه مناسبی محسوب نمی‌شود.

قیمت لحظه ای سولانا و وضعیت آن در بازار

سولانا در زمان نگارش این مقاله، با -۵.۰۷% تغییر در ۲۴ ساعت گذشته، با قیمت $ ۱۳۶.۵۳ معامله می‌شود . این ارز دیجیتال، با ارزش بازار $ ۶۰,۹۹۷,۴۱۲,۷۳۰، رتبه ۵ را در بازار ارز دیجیتال در اختیار دارد.

خرید سولانا

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx