دلار همان تتر است ؟ آموزش کسب سود از تتر

دلار همان تتر است ؟
  • زمان مطالعه: 10دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 561 نفر

تتر | USDT

تتر (USDT) یک استیبل کوین است که خود نوعی ارز دیجیتال است که برای پایدار نگه داشتن ارزش خود از مکانیسم های مختلف می کند. سرمایه‌گذارانی که می‌خواهند در برابر نوسانات قیمت ارزهای دیجیتال در امان باشند و در عین حال آماده ورود سریع در بازار باشند از استیبل کوین ها استفاده می‎‌کنند. تتر یک استیبل کوین با وثیقه فیات است، که نوعی استیبل کوین است که توسط یک ارز فیات مانند دلار آمریکا، دلار کانادا، یورو یا حتی ین ژاپن (JPY) پشتیبانی می شود. USDT برای پر کردن شکاف بین ارزهای فیات و رمزارزها ایجاد شد و در عین حال شفافیت، ثبات و هزینه‌های پایین را برای کاربران USDT ارائه می‌کند. تتر با نسبت ۱:۱ به دلار آمریکا پیوند خورده است. هیچ تضمینی از سوی شرکت تتر برای هرگونه حق بازخرید یا مبادله Tether با دلار آمریکا وجود ندارد.

خرید تتر بدون احراز هویت

برای خرید تتر از صرافی‌های ایرانی شما نیاز به انجام فرآیند طولانی و زمان گیر احراز هویت دارید. اما در پلتفرم ارزینجا شما می‌توانید بدون احراز هویت اقدام به تبدیل ارزهای دیجیتال از جمله تتر به یکدیگر کنید. همانگونه که هدف و رسالت صرافی ارزینجا سهولت دسترسی کاربران گرامی به بازار بین المللی ارزهای دیجیتال است، به احترام شما هموطنان عزیز در جدیدترین به روزرسانی خود تمامی محدودیت های مربوط به معاملات ارزهای دیجیتال بدون احراز هویت را برطرف کرده ایم. از هم اکنون شما کاربران ارجمند می‌توانید بدون نیاز به احراز هویت، از خدمات واریز ارزدیجیتال،  برداشت ارزدیجیتال، تبدیل رمزارزها به یکدیگر، خرید ارزدیجیتال، فروش ارزدیجیتال و کیف پول ارزینجا استفاده کنید.

لازم به ذکر است که با توجه به قوانین کشور و به منظور جلوگیری از پولشویی و اقدامات مجرمانه، واریز و برداشت ریالی به صرافی ارزینجا نیاز به تکمیل فرایند احراز هویت دارد. اما نیازی به نگرانی نیست چون فرآیند احراز هویت در صرافی ارزینجا به صورت آنی انجام شده و در کمتر از ۳۰ دقیقه تایید خواهد شد.

خرید تتر

خرید تتر بدون کارمزد

خرید تتر از صرافی‌ها عمدتا دارای دو کارمزد است. یکی کارمز صرافی که برای هر کدام از صرافی‌ها متفاوت است. شما می‌توانید در ارزینجا با خیال راحت، با کمترین کارمزد بین صرافی‌های ایرانی اقدام به خرید تتر کنید. ارزینجا در سال ۹۶ با هدف خرید و فروش ارزهای دیجیتال ، آموزش ، مشاوره و بالا بردن اطلاعات افراد علاقه مند در حوزه ارزهای دیجیتال و کسب درآمد اینترنتی راه اندازی شده است و به حل مشکلات کاربران جهت خرید و فروش ارزهای دیجیتال (بیت کوین، تتر، اتریوم، ریپل، ترون و …) می پردازد.

کارمزد دوم برای خرید تتر مربوط به کارمزد شبکه است که برای همه یکسان است و ربطی به صرافی انتخابی ندارد. تتر بر روی بلاکچین‌های مختلفی مثل اتریوم، BNBچین، ترون، سولانا، آوالانچ، الگوراند و هدرا کار می‌کند. بسته به این که از کدام شبکه استفاده می‌کنید کارمزد دریافتی به ازای هر تراکنش متفاوت خواهد بود. برای مثال معمولا تراکنش‌های روی ترون و BNB چین بسیار ارزان بوده و  کمتر از ۱ دلار است اما تراکنش‌های تتر روی شبکه اتریوم بدلیل مشکل مقیاس پذیری این شبکه معمولا مبالغ بالاتری است.

ارز تتر چیست؟

USDT در ابتدا در ۶ اکتبر ۲۰۱۴ با نام Realcoin توسط براک پیرس، ریو کالینز و کریگ سلرز (عضو بنیاد Omni) راه اندازی شد. این به آنها اجازه داد USDTرا بر روی پروتکل Omni بسازند که کاربران را قادر می‌سازد تا دارایی‌ها و ارزهای مبتنی بر قراردادهای هوشمند را در بلاکچین بیت کوین ایجاد و معامله کنند. در ۲۰ نوامبر ۲۰۱۴، ریو کالینز، مدیرعامل تتر اعلام کرد که نام توکن آنها، ریل کوین، به تتر (USDT) تغییر خواهد کرد.

تاریخچه جنجالی USDT با عرضه آن به بازار آغاز می شود. در ژانویه ۲۰۱۵، صرافی بیت فینکس اجازه داد USDT را برای اولین بار در پلتفرم مبادلات خود معامله کند. حجم USDT به سرعت در شبکه بلاکچین افزایش یافت و تراکنش‌های دلار آمریکا از طریق بانک‌های تایوانی انجام می‌شد که سپس تراکنش‌ها را به Wells Fargo منتقل می‌کردند. این امر تا سال ۲۰۱۷ ادامه یافت.

در ۱۸ آوریل ۲۰۱۷، نقل و انتقالات بین المللی تتر توسط بانک های ایالات متحده مسدود شد. عدم شفافیت منجر به این کار شد و در طول این رویدادها و به دنبال آن افشاگری هایی مانند Paradise Papers در بحبوحه اتهامات دستکاری بازار باعث شد بسیاری از کاربران حدس بزنند که آیا ذخایر ارز USDT واقعا وجود دارد یا اینکه چقدر احتمال دارد کل این استیبل کوین از بین برود. این موضوع در سال ۲۰۱۷ زمانی که برداشت ها به طور موقت به حالت تعلیق درآمدند تشدید شد. این رویدادهای خبری باعث نوسانات شدید برای دارندگان USDT شد.

تتر جایگزین دلار

بازار دلار در چندسال اخیر در ایران دستخوش نوسانات زیادی بوده است، از این رو تقاصا برای دلار همیشه بالا بوده است. خیلی از افراد به دلار به چشم ابزاری برای حفظ ارزش پول خود در مواجهه با تورم و گرانی نگاه می‌کنند. از آنجائیکه دلار فیزیکی با محدودیت های زیادی مانند عدم دسترسی ۲۴ ساعته به بازار دلار، محدودیت های قانونی خرید دلار، سختی خرید و فروش دلار توسط همه افراد و زمان بر بودن فرآیند خرید و فروش دلار، بوده است، تتر طی چند سال گذشته توانسته است تا حد زیادی جایگزین خرید و فروش دلار فیزیکی شود. شما می توانید بدون هیچ محدودیتی، به صورت ۲۴ ساعته و تنها در چند دقیقه اقدام به خرید تتر در صرافی ارزینجا کنید. شما همچنین می توانید بهرین قیمت ارز دیجیتال را در صرافی ارزینجا پیدا کنید.

تتر جایگزینی مناسب برای دلار؟

تتر جایگزینی مناسب برای دلار؟

قیمت تتر امروز

قیمت تتر معمولا اکثر اوقات روی یک دلار ثابت است به جز چند مورد استثنا که در بحبوحه سقوط‌های وحشتناک بازار ارزهای دیجیتال اتفاق افتاد. اما به دلیل نوسان نرخ دلار در کشورمان هر تتر به تومان نوسانات زیادی دارد. شما می‌توانید به صفحه اصلی صرافی ارزینجا قیمت لحظه‌ای تتر را مشاهده کنید و تتر را با کم‌ترین کارمزد و مناسب‌ترین قیمت تهیه فرمایید.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx