آشنایی با ارزهای دیجیتال آینده دار، این ارزهای دیجیتال را دنبال کنید

ارزهای دیجیتال
  • زمان مطالعه: 11دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 490 نفر

آشنایی با ارزهای دیجیتال آینده دار، این ارزهای دیجیتال را دنبال کنید

با بیش از ۲۱۰۰۰ سکه و توکن ارزهای دیجیتال مختلف در بازار، علاقه سرمایه گذاران به سرعت در حال افزایش است. اما انتخاب ترکیب مناسب برای به حداکثر رساندن بازده سرمایه گذاری بلندمدت شما در بهترین شرایط می‌تواند دشوار باشد.

ما در این مقاله ۱۰ ارز دیجیتال برتر را برای سرمایه گذاری بلند مدت به شما معرفی خوهیم کرد.

ارز دیجیتال حرام است یا حلال؟

۱- بیت کوین  (BTC)

بیت کوین بزرگترین ارز دیجیتال در جهان از نظر ارزش بازار است. می‌توانید از آن برای خریدهای آنلاین و غیرحضوری استفاده کنید، یا اگر مانند اکثر سرمایه‌گذاران بیت‌کوین هستید، آن را به عنوان یک سرمایه گذاری ببینید. این ارز دیجیتال بیشتر به یک سرمایه گذاری امن تبدیل شده است تا یک ارز، و جایگاهی مطمئن در سبد سرمایه گذاری شما خواهد داشت.

بیت کوین مانند تمام ارزهای دیجیتال یک دارایی پرنوسان است. همانطور که کاهش قیمت اخیر آن به کمتر از ۱۶۰۰۰ دلار از بالاترین سطح یک ساله از ۶۹۰۰۰ دلار مشهود است. با این حال، در مقطعی در سال گذشته، این دارایی سرمایه گذاری با بهترین عملکرد در ۱۰ سال گذشته بود، و ارتقای شبکه اخیر برای افزودن عملکرد، این پلت فرم را مفیدتر کرده و می تواند سکه را با ارزش تر کند. از آنجایی که همه ارزهای دیجیتال می‌توانند پرنوسان باشند، اگر به‌دنبال نگه‌داری طولانی‌مدت هستید، چسبیدن به اولین و با ارزش‌ترین رمزارز می‌تواند منطقی باشد.

۲- اتریوم  (ETH)

اتریوم به عنوان دومین ارز دیجیتال بزرگ از نظر ارزش بازار رتبه بندی می شود. اتریوم هم نام یک پلتفرم بلاکچین و هم نام رمز ارز بومی این پلتفرم است. این توکن می تواند به عنوان ذخیره ارزش بیت کوین مورد استفاده قرار گیرد، اما اتریوم همچنین به عنوان یکی از بهترین پلتفرم ها برای برنامه های غیرمتمرکز ظاهر شده است که به آن dApps نیز گفته می شود. در واقع، به دلیل پشتیبانی از برنامه های کاربردی مانند قراردادهای هوشمند، که در صورت برآورده شدن شرایط خاص، عملکردی را به طور خودکار اجرا می کنند، به پلتفرم مورد علاقه توسعه دهندگان تبدیل شده است.

اتریوم اخیراً ارتقایی را انجام داده است که به آن مرج گفته می شود که شبکه را از یک پروتکل اثبات کار به یک پروتکل اثبات سهام تبدیل کرد. به گفته وب سایت اتریوم، انتظار می رود این ارتقا مقیاس پذیری، امنیت و پایداری شبکه را بهبود بخشد.

خرید اتریوم از ارزینجا

۳- کاردانو  (ADA)

کاردانو یکی دیگر از ارزهای دیجیتال برای سرمایه گذاری بلند مدت است. در حالی که عملکرد این ارز دیجیتال اخیرا به شدت  نزولی بوده است. چارلز هاسکینسون، بنیانگذار آن معتقد است که کاردانو می تواند به راحتی از این شرایط بیرون بیاید و این پلتفرم در حالی که یک مزیت بزرگ نسبت به اتریوم داشت، با ارتقا اتریوم به اثبات سهام رقیب سرسختی پیدا کرد. در حالی که قبل از ادغام اتریوم از پروتکل اثبات کار قدیمی‌تری برای تأیید تراکنش‌ها و محافظت از یکپارچگی شبکه استفاده می‌کرد، پروتکل اثبات سهام کاردانو عملکرد مشابهی داشت اما سریع‌تر، ارزان‌تر و کارآمدتر بود. اگرچه ارتقای اتریوم به اثبات سهام ممکن است بازی را عوض کند، اما محبوبیت کاردانو در بین توسعه دهندگان برنامه های غیرمتمرکز می تواند تقاضا را برای توکن ADA آن بالا نگه دارد.

۴- پولکادات (DOT)

با ارزش بازار بیش از ۶.۲۶ میلیارد دلاری تا ۶ دسامبر ۲۰۲۲، پولکادات به یکی از بهترین ارزهای دیجیتال برای سرمایه‌گذاری بلندمدت تبدیل شده است. این نه تنها یک ارز دیجیتال بلکه یک شبکه بلاک چین است که در آن توسعه دهندگان می توانند سیستم های غیرمتمرکز نوآورانه بسازند. . پولکادوت برای اتصال بلاکچین های مستقل مختلف به یک شبکه واحد و حتی ایجاد زنجیره های جدید ساخته شده است. این ادغام به کاربران اجازه می‌دهد تا به اعتبار اثبات سهام شبکه از امنیت و تراکنش‌ها دسترسی داشته باشند و انتقال دارایی‌های دیجیتال مانند برنامه‌ها و توکن‌ها را در زنجیره‌های بلوکی آسان‌تر می‌کند.

۵- چین لینک  (LINK)

چین لینک به عنوان پنجمین ارز دیجیتال برتر برای سرمایه گذاری بلندمدت رتبه بندی شده است. شبکه چین لینک مبتنی بر اتریوم که در سال ۲۰۱۴ راه اندازی شد، داده های بلادرنگ را از قراردادهای هوشمند خارج از بلاک چین تا روی بلاک چین از طریق گره ها و اوراکل ها ارائه می دهد و ماموریت آن ایجاد اولین شبکه اوراکل بلاک چین در جهان است. اوراکل‌ها پشت برخی از مهم‌ترین فناوری‌های بلاک چین هستند و در گسترش بلاک چین نقشی جدایی‌ناپذیر دارند. ارتقاء Chainlink 2.0 که در در سال ۲۰۲۱ مطرح شد شبکه های خارج از زنجیره را روی اوراکل ها ایجاد می کند تا فشار محاسباتی بر روی شبکه اصلی اتریوم را کاهش دهد.

۶- دیسنترالند (MANA)

دیسنترالند یک پلتفرم مجازی املاک و مستغلات است که در آن بازیکنان می توانند زمین های مجازی را بخرند، بفروشند و معامله کنند. هر قطعه زمین با استفاده از قراردادهای هوشمند ERC-721 عملاً به عنوان NFT ضرب می شود. سرمایه گذاران باید از MANA  به عنوان ارز دیجیتال بومی برای تجارت این توکن های مجازی استفاده کنند. دیسنترالند در سال ۲۰۲۱ به یکی از محبوب‌ترین رمزارزهای متاورس تبدیل شد و طی مدت کوتاهی از ۰.۰۸ دلار به ۳.۲ دلار افزایش یافت.

۷- تاما دوج (TAMA)

تامادوج یکی دیگر از بهترین سرمایه‌گذاری‌های کریپتویی بلندمدت پیشنهادی ما برای سال ۲۰۲۲ است که پس از فهرست شدن در صرافی متمرکز OKX، تقریباً ۲۰۰۰ درصد را رشد کرد. با چنین سابقه چشمگیر در چنین مرحله اولیه توسعه، تامادوج یکی از بهترین رمزارزهای نوظهور سال ۲۰۲۲ است و به نظر می رسد در هفته ها و ماه های آینده دستاوردهای بیشتری کسب کند.

۸- پالیگان (MATIC)

پالیگان (MATIC) یکی از بهترین رمزارزها برای سرمایه گذاری طولانی مدت است. این ارز دیجیتال یک پلتفرم منبع باز است که بر روی اتریوم مستقر شده است تا به عنوان یک راه حل مقیاس پذیر عمل کند. هدف پالیگان مقیاس پذیرتر کردن اتریوم و سایر شبکه‌های ارزهای دیجیتال است. MATIC، رمزارز بومی این شبکه، از ۰.۰۰۳۵ دلار در سال ۲۰۱۹ به ۲.۹۲ دلار در سال ۲۰۲۱ افزایش یافت.

خرید متیک از ارزینجا

۹- سولانا (SOL)

سولانا (SOL) یک بلاک چین منبع باز است که راه حل های مالی غیرمتمرکز (DeFi) را به کاربران ارائه می دهد. این بلاکچین با استفاده از قراردادهای هوشمند، مشابه اتریوم، امکان ایجاد برنامه های غیرمتمرکز را فراهم می کند. سولانا می تواند تا ۵۰۰۰۰ تراکنش در ثانیه (TPS) را با هزینه متوسط فقط ۰.۰۰۰۲۵ دلار برای هر تراکنش انجام دهد. SOL، توکن بومی، از قیمت ۱.۸ دلار در ژانویه ۲۰۲۱، به سقف  ۲۶۰ دلاری  خود در نوامبر همان سال رسید.

۱۰-ریپل (XRP)

صدها بانک و موسسه مالی از ریپل آن به عنوان یک سیستم پرداخت متقابل استفاده می‌کنند. مؤسسات از طراحی واقعاً غیرمتمرکز و کم‌هزینه XRP سود می‌برند. ریپل، پرداخت‌های جهانی را سریع و مقرون به صرفه کرده است. دفتر کل XRP می تواند ۱۵۰۰۰ تراکنش را در هرثانیه و با هزینه ۰.۰۰۰۲ دلار پردازش کند.

تبدیل ارزهای دیجیتال در ارزینجا

تبدیل ارزهای دیجیتال به یک دیگر روشی است که در آن می توان یک ارز دیجیتال مثل بیت کوین را با یک کلیک ساده به اتریوم و بالعکس تبدیل کرد. برای تبدیل رمزارزها می توان از صرافی و یا کیف پول استفاده کرد. شاید یکی از مسائلی که در این قسمت برای کاربران تردید ایجاد می کند امنیت باشد. امنیت یکی از مسائلی است که در ارزهای دیجیتال بسیار باید به آن توجه کنید. می توان به جرات گفت که اگر به امنیت در دنیای رمزارزها توجه نکنید، قطعا روزی سرمایه تان را از دست خواهید داد.

 ارزینجا امکان تبدیل تمامی جفت ارزهای موجود در صرافی بایننس را به صورت آنی و با کمترین کارمزد فراهم کرده است.

ویژگی های تبدیل رمزارزها با ارزینجا:

  1.  امنیت بالا
  2. تبدیل ارزها به صورت آنی
  3. کمترین کارمزد در تبدیل رمز ارزها
  4. امکان تبدیل مستقیم جفت ارزهای بایننس
  5. فقط ۰.۳% کارمزد تبدیل معاملات

شاید در نظر شما تبدیل رمزارزها کار سختی باشد، اما فقط با یک کلیک می توانید در ارزینجا تمامی ارزهای خود را به یکدیگر تبدیل نمائید.

با تبدیل در ارزینجا، در هزینه و وقتت صرفه جویی کن !

 

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx