بهترین ارز دیجیتال برای سود و ترید روزانه چیست؟

ترید روزانه
  • زمان مطالعه: 13دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 838 نفر

ترید روزانه کریپتو چیست؟

ترید روزانه به خرید و فروش یک ارز دیجیتال در طول یک روز گفته می شود. معامله گران روزانه معمولاً چندین بار در طول روز خرید و فروش می کنند تا از نوسانات کوتاه مدت قیمت استفاده کنند. این می تواند یک فعالیت بسیار سودآور باشد، اما با خطرات زیادی نیز همراه است. هدف معامله گران با فروش و خرید متوالی دارایی ها، سرمایه گذاری بر روی نوسانات کوتاه مدت قیمت به جای روندهای بلندمدت است. به همین دلیل، معاملات روزانه یک موضوع کاملاً متفاوت از سرمایه گذاری معمولی است، زیرا نیاز به تجزیه و تحلیل قیمت ها از طریق دریچه دیگری دارد.

چگونه بهترین ارز دیجیتال را برای ترید روزانه انتخاب کنیم؟

وقتی نوبت به انتخاب رمزارز و جفت ارزهای دیجیتال برای معاملات روزانه می رسد، باید به چند نکته توجه کنید. قبل از انجام هر تحقیقی، مطمئن شوید، کریپتویی که قصد دارید بر روی آن معامله کنید، کارمزد پایینی دارد. به این ترتیب، می‌توانید سود خود را با به حداقل رساندن هزینه‌های خود به حداکثر برسانید. زیرا که در نهایت، هیچ‌کس نمی‌خواهد تمام درآمد خود را صرف کارمزد معاملات کند.

اگر مایل به ترید بر روی صرافی‌های متمرکز مانند بایننس هستید، باید به کارمزدهای صرافی برای معاملات مختلف توجه کنید. اما اگر قصد دارید از صرافی‌های غیرمتمرکز استفاده کنید، کارمزد شبکه نیز اهمیت بسیار بالایی دارد، حتی مهم تر از کارمزد معاملاتی است. بعنوان مثال اگر قصد معامله یک توکن ERC-20 در صرافی غیرمتمرکزی را دارید باید کارمزد نسبتا بالای تراکنش های اتریوم را نیز در محاسبه سود و زیان خود در نظر بگیرید.

نوسانات

اول و مهمتر از همه، شما به جفت ارز پرنوسانی برای ترید نیاز دارید. نوسان به این معنی است که قیمت دارایی به طور مداوم در حال تغییر باشد و فرصت های سودگیری زیادی به وجود بیاورد. اگرچه این مشخصه اغلب به عنوان یک جنبه منفی نیز تلقی می شود، اما در ترید روزانه یک مزیت است، زیرا بدون آن، به ندرت راهی برای کسب سود روزانه وجود دارد.

حجم

ثانیاً، ارزهای رمزپایه ای که انتخاب می کنید باید نقدینگی بالا و حجم معاملات زیادی داشته باشند. به عبارت دیگر، افراد زیادی با آن ارز دیجیتال ترید کنند تا خرید و فروش دارایی آسان‌تر شود. هنگام معامله جفت ارزهای دیجیتال با حجم معاملات کم، ممکن است با نوسانات شدید قیمت مواجه شوید، اما همچنین ممکن است قادر به فروش رمزارز خود نباشید.

اخبار جاری

تحولات اخیر بازار و صنعت در معاملات روزانه کمتر از سرمایه گذاری‌های بلندمدت نقش دارد. به این علت که معامله‌گران روزانه از نوسانات قیمت سود می‌برند، نه لزوماً روندهای صعودی یا نزولی. با این حال، اخبار فعلی همچنان می‌تواند به شما بگوید که چه ارزهای دیجیتال یا جفت‌ ارزهایی روند رو به رشد خواهند داشت و بنابراین، در آینده نزدیک حرکت قیمتی فعالی خواهند داشت. علاوه بر این، می‌توانید از اخبار برای پیش‌بینی اینکه آیا باید پوزیشن‌های شورت یا لانگ باز کنید، استفاده کنید.

بهترین کریپتو برای ترید روزانه چیست؟

اکنون که می دانیم در یک روز خوب معاملاتی به دنبال چه چیزی باشیم، بیایید نگاهی به برخی از بهترین گزینه های موجود برای ترید روزانه بیندازیم.

فانتوم (FTM)

احتمالا فانتوم یکی از شناخته شده ترین ارزهای دیجیتال در این لیست نباشد، اما این موضوع چیزی از ارزش آن برای معامله گران روزانه کم نمی کند. فانتوم همه چیزهایی را که برای ترید روزانه بخواهید، دارد. مشخصه‌هایی مانند کارمزد کم، انجام تراکنش سریع و حجم معاملات بالا. در زمان نگارش این مقاله، از نظر ارزش بازار در کوین مارکت کپ، در بین ۷۰ ارز دیجیتال برتر قرار داشت که حداقل سطح پایه نقدینگی را تضمین می کند. همچنین یک رمزارز بزرگ مانند فانتوم در پلتفرم های مختلفی فهرست شده است، که به معامله گران گزینه‌های بیشتری برای انتخاب صرافی ارز دیجیتال یا پلتفرم معاملاتی می‌دهد.

ریپل (XRP)

ریپل به چند دلیل یک انتخاب عالی برای معاملات روزانه است. اولاً، کارمزد تراکنش بسیار پایینی دارد (فقط ۰.۰۰۰۰۰۱ XRP)، که آن را برای کسانی که می‌خواهند بدون نگرانی در مورد کارمزدهای بالا، معاملات زیادی انجام دهند، عالی می‌کند. دوم، ریپل فوق‌العاده سریع است و تایید تراکنش‌ها تنها چهار ثانیه طول می‌کشد. این سرعت برای معامله گران روزانه که نیاز به معاملات سریع دارند و نیازی به منتظر ماندن برای زمان بلوک کند ندارند، عالی است. ریپل همچنین بسیار پر نوسان است، که اگر بدانید چگونه روی تغییرات قیمت آن سرمایه گذاری کنید، می تواند منجر به سودهای بزرگ شود. علاوه بر این، به لطف محبوبیت باورنکردنی آن، همیشه افرادی هستند که تمایل دارند از نوسانات قیمت آن سود گرفته و حتی این نوسانات را شدیدتر می‌کنند.

سولانا (SOL)

اگر به دنبال یک ارز دیجیتال سریع و مقیاس پذیر برای ترید روزانه هستید، سولانا یک گزینه عالی است. این کوین می تواند تا ۵۰۰۰۰ تراکنش در ثانیه را انجام دهد که در مقایسه با سایر بلاکچین ها فوق العاده سریع است. علاوه بر این، از آنجایی که کارمزد تراکنش‌های سولانا بسیار کم است، لازم نیست نگران از دست دادن پول بابت کارمزد باشید. یکی دیگر از چیزهای عالی در مورد Solana این است که هم محبوب و هم آینده دار است. اگرچه آینده آن برای معامله‌گران روزانه اهمیت زیادی ندارد، اما تضمین می‌کند که همیشه معامله‌گران جدید (و اغلب بی‌تجربه) وجود دارند که به دنبال این ارز دیجیتال در هر پلتفرم معاملاتی کریپتو باشند. این امر نقدینگی و پتانسیل سودآوری آن را بیش از پیش افزایش می دهد.

کازماس (ATOM)

اگر به دنبال کریپتویی هستید که نوسان داشته باشد و پتانسیل آن را داشته باشد که سود جدی برای شما به ارمغان بیاورد، Cosmos یک انتخاب عالی است. این رمزارز در مدت زمان کوتاه شاهد نوسانات قیمتی گسترده ای بوده است و هیچ نشانه ای از کاهش سرعت در آن دیده نمی شود. کلید ترید روزانه کازماس این است که بازار را از نزدیک تماشا کنید و از هر فرصتی استفاده کنید.

کاردانو (ADA)

رمزارزی عالی برای معاملات روزانه؛ کاردانو بسیار پر نوسان است و دارای پتانسیل صعودی نیز می‌باشد. ADA اغلب با اتریوم مقایسه می شود، اما در واقع مقیاس پذیرتر و سریعتر است. علاوه بر این، کاردانو یک جامعه قوی در پشت خود دارد که دائماً روی بهبود آن کار می‌کند، بنابراین همیشه علاقه‌مندان جدید به این ارز دیجیتال وجود خواهند داشت. نکته مهم‌تر درباره کاردانو این است که این رمزارز از نظر پراکندگی توکن ها بسیار غیرمتمرکز است، یعنی حجم زیادی از توکن ها در اختیار نهنگ‌ها نیست. از این رو بازار آن کمتر مورد دستکاری قرار می‌گیرد.

چگونه معاملات روزانه را شروع کنیم؟

چند کار وجود دارد که باید قبل از ورود به معاملات روزانه کریپتو انجام دهید. اول از همه، شما باید یک پلتفرم معاملات ارز دیجیتال خوب را پیدا کنید که تمام ویژگی‌هایی مورد نیاز شما را داشته باشد. اگر در ترید تازه کار هستید، چندین حساب در پلتفرم‌های مختلف ایجاد کنید تا قبل از انجام معاملات با سرمایه اصلی‌تان، آن‌ها را امتحان کنید. بیشتر پلتفرم‌ها دارای حساب‌های نمایشی یا دمو هستند که به شما امکان می‌دهند بدون واریز وجه، نگاهی اجمالی به معاملات روزانه داشته باشید.

“بهترین پلتفرم معاملاتی ترید روزانه” وجود ندارد. بجز آن پلتفرمی که شما با آن احساس راحتی می کنید. توصیه می‌کنیم به دنبال صرافی‌های رمزنگاری با نقدینگی و حجم معاملات بالا، رابط کاربری ساده و کارمزد معاملاتی پایین باشید. هنگامی که صرافی مورد علاقه خود را پیدا کردید، می توانید ترید روزانه را انجام دهید.

بعد از انتخاب صرافی مناسب، نوبت خرید تتر یا استیبل کوین‌های دیگر است، زیرا برای کار با صرافی های بین المللی به آن نیاز دارید. البته می‌توانید برای معامله از اتریوم و بیت کوین هم استفاده کنید، اما پیشنهاد ما به شما این است که در ابتدا برای راحتی بیشتر کار خود را با استیبل کوین‌ها آغاز کنید.

سخن پایانی

بازار کریپتو بازار پر ریسک و پرنوسانی است. بسیاری از رمزارزها وجود داشتند که در چندین ساعت چندصد درصد رشد یا ریزش داشتند و یا به طور کامل از بین رفتند( مانند ترا لونا یا FTT). شرایط بازار همیشه درحال تغییر است. بنابراین، همیشه قبل از شروع معاملات سعی کنید وضعیت کلی رمزارز مورد نظرتان را بررسی کنید تا بهترین را انتخاب کنید. همچنین برای کاربران ایرانی، معمولا محدودیت‌هایی از جمله تحریم، در صرافی های بین المللی وجود دارد، پس لازم است که قبل از انتخاب صرافی، بخش قوانین آن را نیز مطالعه فرمایید.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید، همچنین می‌توانید برای خرید بیت کوین و تبدیل ارزهای دیجیتال به وبسایت صرافی ارزینجا مراجعه کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx