تحلیل ارزهای دیجیتال‌ بیت کوین، اتریوم، کاردانو و پولکادات

تحلیل ارزهای دیجیتال‌ بیت کوین، اتریوم، کاردانو و پولکادات
  • زمان مطالعه: 6دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1572 نفر

تحلیل ارزهای دیجیتال‌ بیت کوین، اتریوم، کاردانو و پولکادات

در حالی که در روزهای اخیر بیت کوین تحت فشار بوده است، اما برخی از آلت کوین ها موفق به تداوم روند مثبت خود بوده اند. با تحلیل ارزهای دیجیتال زیر همراه ما باشید.

تحلیل بیت کوین (BTC)

میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (۵۶۷۹۳ دلار) به مقاومت تبدیل شده است. این موضوع سبب شد تا به دلیل کسب سود توسط برخی از تریدرهای کوتاه مدت قیمت بیت کوین به زیر بازه ۵۰۰۰۰ دلار نزول کند.

نمودار بیت کوین

میانگین های متحرک واگرایی منفی را کامل کرده و شاخص RSI نزدیک محدوده اشباع خرید قرار گرفته که حاکی از تغییر در دیدگاه بازار است. درصورت نزول قیمت به زیر ۵۰۴۶۰ دلار، احتمال سقوط بیت کوین تا ۴۳۰۰۶ دلار افزایش خواهد یافت. انتظار می رود که گاوها به شدت از این سطح دفاع کنند. میزان قدرت بازگشت بیت کوین از این سطح تعیین کننده تداوم یا پایان اصلاح خواهد بود. اما درصورتی که قیمت از سطوح فعلی و میانگین های متحرک افزایش پیدا کند، دیدگاه نزولی باطل خواهد شد. عبور از ۶۴۸۴۹ دلار با جذب تریدرهای لحظه ای، روند صعودی جدیدی را آغاز خواهد کرد.

تحلیل اتریوم (ETH)

در ۲۲ آوریل قیمت اتریوم از ۲۵۴۵ دلار عبور کرد و این آلت کوین موفق شد به بالاترین سطح خود ۲۶۴۵ دلار صعود کند. اما دم بلند کندل استیک نشان می دهد که گاوها در حفظ این روند صعودی موفق نبوده اند.

نمودار اتریوم

با تداوم روند نزولی امروز اتریوم تا ۲۱۰۲ دلار نزول کرد. اما این رمزارز دوباره با افزایش حجم خرید توسط گاوها موفق شد قیمت خود را افزایش بدهد. این موضوع نشان دهنده وجود دیدگاه مثبت در بازار است. تست مهم پیش روی گاوها در محدوده مقاومتی ۲۵۰۰ – ۲۶۴۵ دلار خواهد بود. درصورت نزول قیمت از این سطح، اتریوم در روزهای آتی در بازه ۲۰۴۰ – ۲۵۰۰ دلاری در نوسان خواهد بود. اما درصورت عبور قیمت از ۲۶۴۵ دلار، روند صعودی تا ۲۷۴۵ و ۳۰۰۰ دلار ادامه خواهد داشت. اما نزول قیمت به زیر ۱۹۰۰ دلار، دیدگاه صعودی را باطل خواهد کرد.

تحلیل کاردانو (ADA)

کاردانو در  ۲۱ آوریل به زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۱.۲۴ دلار) نزول کرد که بیانگر منفی شدن دیدگاه و فروش در رالی ها است. با تداوم این روند، امروز خرس ها موفق به شکست حمایت ۱.۰۳ دلاری شدند. با این وجود خرس ها موفق نشدند قیمت را برای مدت زمان طولانی در سطوح پایین حفظ کنند.

نمودار کاردانو  

در حال حاضر گاوها در تلاش برای حفظ قیمت بالای سطح ۱.۰۳ دلار هستند. درصورت موفقیت، کاردانو می تواند تا میانگین های متحرک صعود کند. عبور از میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه می تواند منجر به صعود تا ۱.۴۸ دلار شود. اما در صورت نزول قیمت به زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه، خرس ها برای کاهش هر چه بیشتر قیمت تا ۰.۸۰ و سپس ۰.۷۰ دلار تلاش خواهند کرد. چنین اتفاقی آغازگر روند نزولی جدیدی خواهد شد.

تحلیل پولکادات (DOT)

روند بهبود پولکادات در ۲۲ آوریل در میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (۳۷ دلار) متوقف شد. این موضوع بیانگر منفی شدن دیدگاه و فروش توسط تریدرها بود.

نمودار پولکادات

روند فروش امروز نیز ادامه داشت و این آلت کوین تا حمایت ۲۶.۵۰ دلاری نزول کرد. اما افزایش سریع قیمت از این حمایت بیانگر دفاع قدرتمند گاوها از این حمایت است. درصورت حفظ روند بهبود،‌ این رمزارز در روزهای آتی در بازه ثابتی قرار خواهد گرفت. عبور از میانگین های متحرک اولین نشانه قدرت گرفتن خواهد بود. درحالی که‌ نزول به زیر ۲۶.۵۰ دلار بیانگر آغاز روند نزولی جدید خواهد بود.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx