تحلیل ارزهای دیجیتال‌ بیت کوین، ویچین ، سولانا و ایاس

تحلیل ارزهای دیجیتال‌ بیت کوین، ویچین ، سولانا و ایاس
  • زمان مطالعه: 6دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1458 نفر

تحلیل ارزهای دیجیتال‌ بیت کوین، ویچین ، سولانا و ایاس

تلاش گاوها برای تثبیت و افزایش قیمت بیت کوین منجر به صعود برخی از آلت کوین ها خواهد شد. با تحلیل ارزهای دیجیتال زیر همراه ما باشید.

تحلیل بیت کوین (BTC)

عدم افزایش قیمت بیت کوین از میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۵۹۰۵۳ دلار) در ۱۷ آوریل بیانگر حجم پایین خریدها به هنگام کاهش قیمت بود. امروز نیز بعد از نزول قیمت به زیر میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (۵۶۲۶۴ دلار) حجم فروش افزایش یافت.

نمودار بیت کوین

با این وجود دم بلند کندل استیک نشان می داد که گاوها در تلاش برای توقف روند نزولی در سطح ۵۰۴۶۰ دلار بودند. حالا با موفقیت گاوها در توقف روند نزولی و قوت گرفتن روند صعودی و حفظ قیمت ها می توان انتظار داشت که بیت کوین در سطوح ۶۱۸۲۵ و ۶۴۸۴۹ دلار با مقاومت خرس ها رو به رو شوند. درصورتی که بیت کوین موفق به عبور از این مقاومت ها شود، این صعود بیانگر این موضوع خواهد بود که قصد از سقوط اخیر ریزش تریدرهای ضعیف بوده است. اگر در روزهای آتی بیت کوین موفق به حفظ روند صعودی خود نشود، این ارز ممکن است تا حمایت ۵۰۴۶۰ دلار نزول کند. شکست این حمایت منجر به سقوط تا ۴۳۰۰۶ دلا خواهد شد.

تحلیل ویچین (VET)

صعود قدرتمند ویچین در ۱۶ آوریل باعث عبور شاخص RSI از ۸۷ شده بود. این آلت کوین روز بعد تلاش کرد به روند صعودی ادامه بدهد اما با فروش تریدرها به قصد کسب سود مواجه شد.

نمودار ویچین

امروز نیز در ابتدا حجم فروش افزایش یافت و ویچین به حمایت ۰.۱۶ دلار نزول کرد. با این وجود دم بلند کندل استیک بیانگر حجم خرید بالا در سطوح قیمتی پایین بود. به همین ترتیب روند صعودی این آلت کوین آغاز شد. درصورت حفظ روند رو به بالا، می توان انتظار صعود تا مقاومت ۰.۲۷ دلار را داشت. شکست این مقاومت می تواند تا صعود به سطح ۰.۳۶ دلار پیش برود. اما در صورت نزول قیمت از ۰.۲۷ دلار، این ارز در روزهای آتی در یک بازه در نوسان خواهد بود. اگر ویچین به زیر حمایت ۰.۱۶ دلار نزول کند، دیدگاه صعودی باطل خواهد شد.

تحلیل سولانا (SOL)

سولانا پس از صعود به بالاترین سطح خود ۲۹.۹۲ دلار در تاریخ ۱۲ آوریل در یک روند اصلاحی بوده است. امروز با اینکه در ابتدا قیمت به زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۲۴.۴ دلار) نزول کرد، اما خرس ها موفق به استفاده از این فرصت نشدند.

نمودار سولانا

بدین ترتیب، این آلت کوین به سرعت موفق شد قیمت خود را به بالای میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه افزایش بدهد. میانگین های متحرک شیب صعودی دارند و شاخص RSI در محدوده مثبت قرار دارد که بیانگر برتری گاوها است. درصورت عبور قیمت از ۲۹.۹۲ دلار، این ارز ممکن است تا ۳۸.۷۲ دلار صعود کند. اما در صورت عدم عبور از مقاومت پیش رو و نزول به زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه، این آلت کوین ممکن است تا ۲۱ دلار و سپس تا میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (۱۸.۶۰ دلار) سقوط کند

تحلیل ایاس (EOS)

در ۱۶ و ۱۷ آوریل ایاس موفق به عبور از مقاومت ۸.۶۹ دلاری پیش روی خود نشد. این شکست باعث سقوط قیمت به ۵.۸۶ دلار شد.

نمودار ایاس

درصورتی که سطح ۵.۶۰ دلاری به یک حمایت تبدیل شود،‌ این ارز می تواند روند صعودی خود را تا ۸.۶۹ دلار ادامه بدهد. عبور از این سطح، مسیر را برای پیش روی تا ۱۱ دلار هموار خواهد کرد. اما در صورت نزول از ۸.۶۹ دلار، این ارز در روزهای آتی در بازه ثابتی در نوسان خواهد بود. اما درصورتی که ایاس به زیر ۵.۶۰ دلار نزول کند، دیدگاه صعودی باطل خواهد شد. چنین نزولی باعث سقوط تا میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (۴.۹۸ دلار) دلار خواهد شد.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx