فروش اولین بلیط مسابقه فوتبال آمریکایی با ارزهای دیجیتال

فوتبال آمریکایی ارزهای دیجیتال
  • زمان مطالعه: 5دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 420 نفر

هیوستون تگزاس اولین تیم NFL است که بلیط های خود را با ارزهای دیجیتال می فروشد

تیم فوتبال آمریکایی هیوستون تگزاس به اولین تیم لیگ امریکا است که بلیط بازی های خود را با بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال می فروشد. این قابلیت به عنوان بخشی از قرارداد با شرکت ارز دیجیتال بیت والت مستقر در تگزاس انجام می شود که از ۱۶ اوت به ارائه کننده رسمی کیف پول ارزهای دیجیتال برای این تیم تبدیل شد.  بیت والت همچنین خدمات تبدیلف ارزهای دیجیتال به فیات را برای هیوستون تگزاس ارائه خواهد کرد.

طبق اعلامیه هیوستون تگزاس، آژانس بازاریابی دیجیتال محلی EWR Digital بلافاصله پس از ارائه این پیشنهاد به عنوان اولین مشتری بلیط مسابقه این تیم را با ارزهای دیجیتال خرید. این اولین باری است که یک بلیط یک مسابقه ورزشی در ازای دارایی های دیجیتال در تاریخ فروخته می شود.

به نظر می‌رسد که قابلیت پرداخت فقط برای بلیط های VIP است. زیرا این تیم هنوز هیچ اشاره‌ای به خرید بلیط‌های معمولی با ار ارزهای دیجیتال نکرده است.

بلیط های VIP به یک سوئیت تماشای خصوصی لوکس در استادیوم اطلاق می‌شود که اغلب با بوفه‌ها، مشروبات الکلی گران قیمت، حمام، تلویزیون، مهمانداران و یک مکان عالی برای تماشای بازی تزئین شده است.

وب‌سایت هیوستون تگزاس قیمتی برای این بلیط های VIP تعیین نمی‌کند، در عوض از مردم می‌خواهد ابتدا درخواستی را برای رزرو کردن آن ارسال کنند. کارشناسان تخمین می زنند که یک بلیط VIP بازی چیزی حدود ۱۴۰۰۰ تا ۲۵۰۰۰ دلار قیمت دارد. با این حال یکی از نمایندگان بیت والت به کوین تلگراف گفت که این رقم می تواند به ۴۰۰۰۰ دلار نیز برسد.

بیت‌والت ادعا می‌کند که در بیش از ۱۶۰ کشور پشتیبانی می‌شود و در حال حاضر به کاربران امکان می‌دهد تا بیت‌کوین  را معامله یا از آن استفاده کنند، و برنامه‌هایی برای ارائه پشتیبانی از اتریوم، لایت‌کوین، دوج کوین، شیبا، تتر  و بیت کوین دارد.

فوتبال آمریکایی، ارز دیجیتال و بلاک چین

تیم دالاس کاوبویز اولین تیم در لیگ فوتبال آمریکایی بود که در ماه آوریل یک قرارداد مرتبط با ارزهای دیجیتال امضا کرد. شرکت Blockchain.com به عنوان شریک رسمی با یک قرارداد چندساله با این تیم همکاری خواهد کرد.

همچنین لیگ فوتبال آمریکایی و انجمن بازیکنانن فوتبال آمریکایی در اواخر سال ۲۰۲۱ با سازندگان بلاکچین Flow Dapper Labs همکاری کردند تا یک پروژه مبتنی بر توکن های غیرمثلی (NFT) را راه اندازی کنند. طبق این قرارداد این دو انجمن توکن های Flow دریافت کردند. علاوه بر این از فروش NFT ها درآمد ۳۶ میلیون دلاری کسب کردند.

این لیگ همچنین دارای بسیاری از بازیکنان دوستدار ارزهای دیجیتال است که ترجیح داده‌اند بخشی از حقوق خود یا پاداش ها را با ارزهای دیجیتال دریافت کنند. بازیکن های برتری مانند آرون راجرز، مدافع ستاره گرین بی پکرز، اودل بکهام جونیور، گیرنده سابق LA Rams و اودل بکهام جونیور. ترور لارنس کارولینای پانترز در این لیست مشاهده می شوند.

تام بردی بازیکن افسانه ای با راه‌اندازی بازار NFT خود در آوریل ۲۰۲۱ در فعالیت خود را در حوزه ارزهای دیجیتال شروع کرد.

 

 

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx