تحلیل ارزهای دیجیتال‌ بیت کوین، اتریوم، کاردانو و چین لینک

تحلیل ارزهای دیجیتال‌ بیت کوین، اتریوم، کاردانو و چین لینک
  • زمان مطالعه: 5دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1339 نفر

تحلیل ارزهای دیجیتال‌ بیت کوین، اتریوم، کاردانو و چین لینک

درصورتی که بیت کوین به روند فعلی خود ادامه بدهد، برخی از آلت کوین ها می توانند تا بالاترین سطح تاریخی خود رشد کنند. با تحلیل ارزهای دیجیتال زیر همراه ما باشید.

تحلیل بیت کوین (BTC)

بیت کوین در ۱۳ مارس موفق به افزایش قیمت خود از سطح میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۵۳۷۳۹ دلار) شد اما حفظ قیمت در سطوح بالا برای گاوها دشوار بوده است. این مسئله حاکی از فروش به منظور کسب سود در بین برخی از تریدرها است.

نمودار بیت کوین

با این حال دفاع دیگر از میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه بیانگر تجمع خرید در سطوح پایین خواهد بود. این موضوع ممکن است باعث افزایش قیمت بیت کوین به رکورد قبلی خود یعنی ۶۱۸۲۵.۸۴ شود. عبور از این مقاومت می تواند روند صعودی بعدی بیت کوین را شروع کند که تا ۷۲۱۱۲ دلار ممکن است ادامه یابد. اما در صورت نزول قیمت به زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه می توان گفت که روند صعودی ضعیف شده است. در این صورت، بیت کوین ممکن است به سقوط خود تا میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (۴۷۴۵۱) ادامه بدهد.

تحلیل اتریوم (ETH)

برای گاوها حفظ قیمت اتریوم بالای سطح میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۱۷۴۳ دلار)‌ امری دشوار بود. اما اتریوم تا به اینجا موفق به انجام این مهم شده است.

نمودار اتریوم

درصورتی که قیمت اتریوم بالای میانگین های متحرک حفظ شود، این ارز ممکن است تا بالاترین سطح تاریخی خود یعنی ۲۰۴۰.۷۷ دلار پیش روی کند. اگر این مهم حاصل شود، این آلت کوین می تواند حتی تا ۲۶۱۴ دلار صعود کند. اما برعکس، اگر اتریوم به زیر میانگین های متحرک نزول کند، این ارز به آهستگی به ۱۴۵۵ و حمایت بحرانی ۱۲۸۹ دلار ممکن است سقوط کند.

تحلیل کاردانو (ADA)

در ۱۶ مارس کاردانو از مقاومت ۱.۲۳ دلاری پیش روی خود عبور و قیمت خود را بالای این مقاومت بست.

نمودار کاردانو

میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۱.۱۱ دلار) شیب صعودی به خود گرفته است و شاخص RSI بالای ۶۰ قرار دارد که حاکی از تلاش گاوها برای برتری در مقابل خرس ها است. درصورتی که سطح ۱.۲۳ دلاری به خوبی حفظ شود، کاردانو می تواند تا ۱.۴۸ دلار صعود کند. اما نزول این آلت کوین از این مقاومت،‌ بیانگر قرار گرفتن این ارز در بازه فشرده ای در روزهای آتی خواهد بود.

تحلیل چین لینک (LINK)

گاوها نزول چین لینک به زیر میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (۲۸ دلار) در ۱۶ مارس را با خریدهای خود جبران کردند. امروز این آلت کوین با روند صعودی قدرتمندی کار خود را آغاز کرد. درصورتی که این ارز از مقاومت ۳۲ دلاری پیش روی خود عبور کند، صعود تا ۳۶.۹۳ دلار ممکن خواهد بود.

نمودار چین لینک

اما برعکس، نزول قیمت به زیر ۳۲ دلار، بیانگر دفاع قدرتمند خرس ها از این سطح خواهد بود. در این شرایط، چین لینک ممکن است به زیر میانگین های متحرک نزول کند و در روزهای آتی در بازه ۲۴ – ۳۲ دلاری قرار بگیرد. اگر این ارز به زیر ۲۴ دلار نزول کند، خرس ها کنترل شرایط را به دست خواهند گرفت.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx