پروژه NFT کاردانو در بازی سندباکس ادغام می‌شود

NFT کاردانو
  • زمان مطالعه: 2دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 349 نفر

پروژه NFT کاردانو، کلی نِیشن (Clay Nation)، قرار است به عنوان اولین پروژه کاردانو که در بازی سندباکس (The Sandbox) ادغام می‌شود، تاریخ ساز شود. تیم پروژه معتقد است که این حرکت، به ارتقای قابلیت همکاری در وب۳ کمک خواهد کرد. سندباکس یک دنیای مجازی (متاورسی) است که بر روی شبکه اتریوم ساخته شده است. در این بازی بازیکنان می‌توانند دارایی‌های خود را مالکیت کنند و با توکن بومی پروژه (SAND) به کسب درآمد بپردازند. این پروژه NFT کاردانو اخیرا در توییتر خود اعلام کرد که با سندباکس ادغام خواهد شد.

این تجربه با همکاری استودیو Smobler، یک معمار دنیاهای متاورسی مستقر در سنگاپور، و آژانس خلاقیت که توسط سندباکس و Brinc تامین می شود، ایجاد خواهد شد. تیم پروژه قول داده است تا به زودی جزئیات بیشتری را در مورد ادغام مورد بحث به اشتراک بگذارد.

کلی نِیشن از زمان آغاز به کار خود شاهد دستاوردهای قابل توجهی بوده است که مهمترین آنها همکاری‌های مختلف پروژه است که آن را در کانون توجه قرار داده است. همانطور که قبلاً گزارش شده بود، Clay Nation موزیک ویدیوی کامل خود را برای “Bron and Bronny” منتشر کرد، همکاری بین رپر برجسته اسنوپ داگ و پسرش Champ Medici. چارلز هاسکینسون، خالق کاردانو، نیز در این ویدیو ظاهر شد. کلی نِیشن همچنین Champ Medici را وارد تیم “Clay Mates” کرد تا مشارکت های استراتژیک را توسعه دهد و دامنه آن را افزایش دهد.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx