توکن سوزی جدید لونا کلاسیک در سال ۱۴۰۲

توکن سوزی 1.2 درصدی لونا کلاسیک
  • زمان مطالعه: 12دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 3485 نفر

توکن سوزی جدید لونا کلاسیک در سال ۱۴۰۲

پس از فروپاشی اکوسیستم لوناکلاسیک در ماه می ۲۰۲۲، عرضه توکن حاکمیتی و کاربردی بومی لونا کلاسیک به شدت متورم شد که منجر به سقوط چشمگیر قیمت آن شد. در تلاش برای نجات اکوسیستم و بازگرداندن قیمت لونا کلاسیک، جامعه رای به تصویب توکن سوزی لونا کلاسیک داد که کارمزدی را برای تمام تراکنش‌های توکن تعیین کرد و عرضه در گردش را بیش از ۳۹ میلیارد لونا کلاسیک کاهش داد. با در نظر گرفتن این موضوع، توکن سوزی‌های لونا کلاسیک چگونه عمل می کنند؟ آیا لونا کلاسیک می تواند عرضه بی حد و اندازه خود را کنترل کند؟ توکن سوزی بعدی لونا کلاسیک چه زمانی انجام می شود؟

لونا کلاسیک

چه چیزی منجر به عرضه بیش از حد لونا کلاسیک شد؟

لونا کلاسیک یک پروتکل بلاک چین غیرمتمرکز و مبتنی بر اجماع است که بر اساس مکانیزم اجماع ایمن اثبات سهام عمل می کند. برای تسهیل تراکنش‌های کم‌هزینه و ایمن، با زمان‌های تأیید تقریباً فوری، طراحی شده است. پس از اینکه USTC قیمت ۱ دلاری خود را در ماه می از دست داد، عرضه لونا کلاسیک به شدت افزایش یافت و تلاش زیادی برای برگشتن به قیمت ۱ دلار کرد. اما فایده‌ای نداشت. ناگهان عرضه در گردش لونا کلاسیک از کمتر از ۴۰۰ میلیون به بیش از ۶.۵ تریلیون توکن در مدت ۷۲ ساعت افزایش یافت. در نتیجه، قیمت لونا کلاسیک از بیش از ۱۰۰ دلار در آوریل به کمتر از ۱ سنت حدود یک ماه بعد کاهش یافت. پس از آن، بلاک چین اصلی به ترا کلاسیک (LUNC) تغییر نام داد. در همین حال، نام اصلی ترا (لونا) به یک بلاک چین جدید اختصاص داده شد که در ژوئن ۲۰۲۲ بدون عملکرد استیبل کوین الگوریتمی راه اندازی شد. توکن سوزی لونا کلاسیک چیست؟ اعمال فشار کاهش تورم بر لونا کلاسیک

این پلتفرم دارای ویژگی منحصر به فرد توکن سوزی است که برای کاهش عرضه در گردش توکن ها و افزایش ارزش آنها طراحی شده است. در ابتدا، نرخ توکن سوزی لونا کلاسیک روی ۱.۲ درصد از هر تراکنش تعیین شد. با این حال، این مقدار بعداً به ۰.۲ درصد تغییر کرد تا فعالیت بیشتری در بلاک چین ایجاد شود. این نرخ با توجه به وضعیت بازار و نقدشوندگی توکن های لونا کلاسیک قرار است به مرور زمان نیز افزایش یابد. مکانیزم توکن سوزی لونا کلاسیک با سوزاندن خودکار توکن ها هر زمان که تراکنش در شبکه اتفاق می افتد کار می کند. تعداد توکن هایی که سوزانده می شوند نسبت به تعداد توکن های در گردش است. این تضمین می کند که کل عرضه توکن ها دائماً کاهش می یابد، بنابراین ارزش آنها در طول زمان افزایش می یابد.

توکن سوزی لونا کلاسیک

نتیجتا با کاهش عرضه کل توکن ها، تقاضا برای لونا کلاسیک افزایش می یابد که منجر به افزایش ارزش توکن می شود. علاوه بر این، مکانیزم توکن سوزی فشار کاهش‌دهنده‌ای بر توکن ایجاد می‌کند، زیرا عرضه کل توکن‌ها در طول زمان کاهش می‌یابد. تیم لونا کلاسیک همچنین یک سری مکانیسم های دیگر را برای افزایش کمیاب کردن توکن های خود توسعه داده است. این برنامه‌ها شامل بازخریدهای الگوریتمی است که در صورت برآورده شدن شرایط خاص، مانند زمانی که قیمت از یک سطح از پیش تعیین شده بالاتر می رود، آغاز می شود. این برنامه کمک می کند تا اطمینان حاصل شود که توکن های لونا کلاسیک برای طولانی مدت کمیاب و ارزشمند باقی می مانند.

علاوه بر این، برخی از صرافی‌ها مانند بایننس، مکانیسم توکن‌سوزی لونا کلاسیک را حتی در معاملاتی که توسط صرافی تسهیل می‌شود، اجرا می‌کنند. این بدان معنی است که حتی اگر معامله ای مستقیماً روی بلاک چین انجام نشود، توکن ها همچنان برای ایمن سازی شبکه سوزانده می شوند. توکن سوزی لونا کلاسیک بعدی چه زمانی است و کجا می توان نمودار توکن‌سوزی لونا کلاسیک را دنبال کنیم؟ اگر دنبال زمان توکن سوزی بعدی لونا کلاسیک می‌گردید، پاسخ ساده است. توکن سوزی لونا کلاسیک یک فرآیند خودکار و مداوم است که روزانه انجام می شود.

وضعیت توکن‌سوزی لونا کلاسیک توسط وب‌سایت‌های مختلفی نشان داده می‌شوند که نموداری را در اختیار کاربران قرار می‌دهند که تعداد توکن‌هایی را که از زمان شروع فعال شدن مکانیسم توکن‌سوزی سوزانده شده‌اند را نشان می‌دهد، مانند LUNC Burner TERRARITY. این وبسایت به کاربران امکان می دهد پیشرفت توکن سوزی را ردیابی کنند و درک بهتری از مکانیسم توکن‌سوزی داشته باشند. نمودار توکن سوزی لونا کلاسیک همچنین اطلاعاتی در مورد زمان و تعداد توکن سوزانده شده برای هر تراکنش نشان می دهد. این به کاربران اجازه می دهد تا وضعیت فعلی توکن های لونا کلاسیک و ماهیت کاهش تورم آنها را پیگیری کنند. علاوه بر این، یک ماشین حساب نرخ توکن سوزی لونا در وب سایت موجود است که می تواند برای محاسبه مقدار لونا کلاسیک برای معاملات با مقادیر مختلف استفاده شود.

علاوه بر این، کاربران می‌توانند از محاسبه‌گر نرخ توکن سوزی موجود در وب‌سایت برای محاسبه میزان لونا کلاسیک برای معاملات با هر مقدار استفاده کنند. با درک ماهیت کاهش تورم توکن‌های لونا کلاسیک و مکانیسم سوزاندن آن‌ها، کاربران می‌توانند بهتر درک کنند که چرا کاهش عرضه در گردش برای افزایش ارزش آنها در طول زمان مهم است. بایننس که ۷۰ درصد از کل حجم معاملات در این فضا را به خود اختصاص می دهد، متعهد شده است که توکن سوزی‌های لونا کلاسیک را به صورت ماهانه انجام دهد. هر روز اول ماه، بایننس کل مقدار لوان کلاسیک را که باید بر اساس کارمزد معاملاتی ماه قبل سوزانده شود، محاسبه می کند و آن را به یک آدرس غیرقابل دسترس می فرستد.

توکن سوزی 1.2 درصدی لونا کلاسیک

از فوریه ۲۰۲۳، بیش از دو سوم لونا کلاسیک سوزانده شده مستقیماً به کیف پول غیرقابل دسترس ارسال شده است، در حالی که حدود یک سوم از طریق مالیات تراکنش سوزانده شده است. مقدار کل توکن های لونا کلاسیک سوزانده شده تاکنون تقریباً ۳۹.۴ میلیارد یا تقریباً ۰.۵۷٪ از کل عرضه است. گفته می شود که بایننس در اکتبر ۲۰۲۲، ۱۳.۷ میلیارد توکن لونا کلاسیک را سوزانده است که حدود یک سوم کل توکن های سوزانده شده تاکنون را تشکیل می دهد. شایان ذکر است که نرخ توکن سوزی لونا کلاسیک پس از تصویب پیشنهاد “۵۲۳۴” کاهش یافت که باعث کاهش از ۱.۲ درصد به ۰.۲ درصد شد.

نرخ توکن سوزی روزانه تقریباً ۵۰۰۰۰ دلار لونا کلاسیک است. بر اساس برآوردها، نرخ توکن‌سوزی به تدریج در آینده نزدیک به ۵.۲٪ افزایش می یابد که تعداد لونا کلاسیک‌های سوزانده شده را به شدت افزایش می دهد. با این حال، نرخ توکن‌سوزی لونا کلاسیک نه تنها به مبادلات محدود می شود، بلکه نرخ توکن سوزی توسط خود شبکه لونا کلاسیک نیز اجرا می شود. این بدان معنی است که وقتی تراکنش روی بلاک چین انجام می شود، توکن ها به طور خودکار سوزانده می شوند. این کار به این منظور انجام می شود که اطمینان حاصل شود که کل عرضه توکن ها به طور مداوم در حال کاهش است، بنابراین ارزش آنها در طول زمان افزایش می یابد.

نتیجه‌گیری

توکن سوزی لونا کلاسیک یک رویکرد منحصر به فرد برای کاهش عرضه در گردش توکن ها و افزایش ارزش آنها در طول زمان است. لونا کلاسیک با سوزاندن بخشی از توکن‌ها هر بار که شخصی روی بلاک چین معامله می‌کند، می‌تواند تعداد کل توکن‌های در گردش را کاهش دهد و اطمینان حاصل کند که کاربران برای نگه داشتن سکه‌های خود پاداش دریافت می‌کنند. بسیاری از کاربران امیدوارند که توکن سوزی لونا کلاسیک برای بازیابی شکوه سابق خود مفید باشد.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx