تحلیل ارزهای دیجیتال‌ بیت کوین، اتریوم، پولکادات و لایت کوین

تحلیل ارزهای دیجیتال‌ بیت کوین، اتریوم، پولکادات و لایت کوین
  • زمان مطالعه: 5دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1449 نفر

تحلیل ارزهای دیجیتال‌ بیت کوین، اتریوم، پولکادات و لایت کوین

درصورتی که بیت کوین و اتریوم به روند کنونی خود ادامه بدهند، برخی از آلت کوین ها ممکن است شاهد رشد در قیمت های خود باشند. با تحلیل ارزهای دیجیتال زیر همراه ما باشید.

تحلیل بیت کوین (BTC)

در ۳۱ مارس و ۱ آوریل الگوی کندل استیک دوجی شکل گرفته بود که بیانگر عدم اطمینان بین خرس ها و گاوها بود. با این وجود، نکته مثبت اجازه پیش روی ندادن به خرس ها بود. گاوها بار دیگر در تلاش برای افزایش قیمت به بالای مقاومت ۶۰ هزار دلاری هستند.

نمودار بیت کوین

عبور پرقدرت از سطح ۶۰ هزار دلاری به مقاومت ۶۱۸۲۵ دلاری پیش رو، برتری گاوها را نشان خواهد داد. این موضوع ممکن است آغازگر روند صعودی بعدی بیت کوین به سمت سطوح ۶۹۲۷۹ و ۷۹۵۶۶ دلاری باشد. نکته قابل توجه برای تریدرها باید صعود شاخص RSI به بالای خط روند نزولی باشد؛ زیرا در این صورت روند حرکتی بیت کوین قدرت خواهد گرفت.

اما برعکس، در صورتی که بیت کوین از مقاومت پیش روی خود ریجکت شود،‌ این ارز ممکن است تا میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (۵۳۳۶۲ دلار) نزول کند. نزول به زیر این حمایت بحرانی، ممکن است باعث کاهش قیمت به ۵۰۴۶۰ و سپس ۴۳۰۰۶ دلار بشود.

تحلیل اتریوم (ETH)

اتریوم از الگوی مثلث متقارن در ۳۱ مارس خارج شد و به صعود خود ادامه داد. امروز این ارز موفق شد از رکورد قبلی خود یعنی ۲۰۴۰.۷ دلار عبور کند.

نمودار اتریوم

میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۱۷۹۸ دلار) مثبت شده و شاخص RSI نزدیک محدوده اشباع خرید قرار دارد که نشان دهنده برتری گاوها است. درصورتی که قیمت اتریوم بالای سطح ۲۰۴۰ دلار حفظ شود، گام بعدی صعود برداشته خواهد شد؛‌ و هدف صعود تا ۲۶۱۸ دلار خواهد بود. اما در صورت کاهش قیمت از سطوح فعلی، نزول تا میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه ممکن خواهد بود. بازگشت قدرتمند از این سطح نشان دهنده قدرت گاوها خواهد بود و ادامه روند صعودی ممکن خواهد بود. اما درصورت نزول قیمت به زیر خط روند، اتریوم ممکن است تا ۱۲۸۹ دلار سقوط کند.

تحلیل پولکادات (DOT)

در ۱ آوریل پولکادات به زیر خط روند نزولی نزول کرد اما گاوها کنترل شرایط را به خرس ها واگذار نکردند. این موضوع نشان می دهد که تریدرها با عجله دست به فروش نزدند. اما امروز این ارز موفق شد به بالای خط روند نزولی صعود کند.

تحلیل پولکادات (DOT)

میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۳۵.۰۶ دلار) صعودی شده و شاخص RSI در محدوده مثبت قرار دارد که بیانگر برتری گاوها است. درصورتی که قیمت بالای خط روند نزولی حفظ شود، پولکادات می تواند تا رکورد خود یعنی ۴۲.۲۸ دلار صعود کند. با صعود و بسته شدن قیمت بالای سطح ۴۲.۲۸ دلار، روند صعودی ممکن است تا ۵۳.۵۰ دلار ادامه یابد. اما درصورت کاهش قیمت از سطوح فعلی یا رکورد ۴۲.۲۸ دلاری و سپس به زیر میانگین های متحرک، احتمال سقوط تا ۲۶.۵۰ دلار افزایش می یابد.

تحلیل لایت کوین (LTC)

لایت کوین با قدرت از کف قیمتی خود در ۳۱ مارس صعود کرد و در ۱ آوریل به بالای میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (۱۹۷ دلار) صعود کرد. گاوها حالا برای عبور قیمت از خط مقاومت مثلث متقارن تلاش خواهند کرد.

تحلیل پولکادات (DOT)

درصورتی که گاوها موفق شوند، لایت کوین ممکن است تا ۲۳۰ و سپس ۲۴۶ دلار صعود کند. اما شیب صعودی ناچیز میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۱۹۳ دلار) و قرار داشتن شاخص RSI در خط روند نزولی نشان دهنده یک روند حرکتی ضعیف است. درصورتی که لایت کوین از خط مقاومت ریجکت شود، این ارز روزهای آتی را داخل مثلث سپری خواهد کرد.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx