تحلیل ارزهای دیجیتال‌ بیت کوین، اتریوم، بایننس کوین و کاردانو

تحلیل ارزهای دیجیتال‌ بیت کوین، اتریوم، ریپل و دوج کوین
  • زمان مطالعه: 7دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1265 نفر

تحلیل ارزهای دیجیتال‌ بیت کوین، اتریوم، بایننس کوین و کاردانو

قیمت بیت کوین و آلت کوین ها در حال افزایش از سطوح حمایتی است که بیانگر انباشت در سطوح پایین است. با تحلیل ارزهای دیجیتال زیر همراه ما باشید.

تحلیل بیت کوین (BTC)

دم بلند کندل استیک امروز بیت کوین نشان می دهد که گاوها به شدت در حال دفاع از سطح ۳۱۰۰۰ دلار هستند. با این حال احتمال می رود که گاوها در سطح میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۳۴۲۴۵ دلار) با مقاومت خرس ها رو به رو شوند.

نمودار بیت کوین

در صورتی که قیمت از میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه نزول کند، این موضوع نشان خواهد داد که همچنان احساس منفی است و تریدرها در هر افزایش قیمتی دست به فروش می زنند. در این شرایط، خرس ها بار دیگر برای کاهش قیمت به زیر ۳۱۰۰۰ دلار تلاش خواهند کرد. اگر موفق شوند، بیت کوین ممکن است تا حمایت بحرانی ۲۸۰۰۰ نزول کند.

اگر این حمایت شکسته شود، فروش افزایش خواهد یافت. سطح حمایتی اصلی بعدی در روند نزولی سطح ۲۰۰۰۰ دلار خواهد بود. اما بر خلاف دیدگاه فوق، اگر قیمت از میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه عبور کند،‌ بیت کوین می تواند تا میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (۳۵۳۶۱ دلار) صعود کند. عبور و بسته شدن قیمت بالای این سطح اولین نشان از قدرت گرفتن گاوها خواهد بود. این موضوع احتمال عبور از ۳۶۶۷۰ دلار را افزایش می دهد. اگر این مهم محقق شود، بیت کوین می تواند تا محدوده مقاومتی ۴۱۳۳۰ تا ۴۴۵۱ دلار صعود کند.

تحلیل اتریوم (ETH)

عدم موفقیت گاوها در افزایش قیمت اتریوم به بالای میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۲۱۳۵ دلار) از ۹ جولای تا ۱۲ جولای باعث فروش توسط تریدرهای کوتاه مدت شد. این موضوع باعث نزول قیمت به زیر سطح روانی ۲۰۰۰ دلار در ۱۳ جولای شد.

نمودار اتریوم

با این حال خرس ها موفق به حفظ فشار فروش و کاهش قیمت به حمایت بحرانی ۱۷۳۸ دلار نشدند. این اتفاق موضوع خوبی است که نشان دهنده خرید در سطوح پایین است. حالا گاوها بار دیگر برای افزایش قیمت از میانگین های متحرک تلاش خواهند کرد. در صورتی که موفق شوند، اتریوم می تواند تا خط روند نزولی صعود کند. عبور و بسته شدن قیمت از این مقاومت بیانگر یک تغییر روند احتمالی خواهد بود. اما درصورتی که قیمت از میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه کاهش یابد، خرس ها بار دیگر برای کاهش قیمت به ۱۷۲۸ دلار تلاش خواهند کرد. شکست این حمایت،‌ روند صعودی جدیدی را آغاز خواهد کرد.

تحلیل بایننس کوین (BNB)

بایننس کوین در ۱۳ جولای به زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۳۱۳ دلار) نزول کرد. این موضوع بیانگر تلاش خرس ها برای به دست گرفتن کنترل بود. با این حال دم بلند کندل استیک امروز نشان می دهد که گاوها تسلیم نشده و در حال خرید در سطوح پایین هستند.

نمودار بایننس کوین

میانگین های متحرک مسطح شده اند و شاخص RSI به زیر نقطه میانی نزول کرده است که بیانگر توازن بین عرضه و تقاضا است. اگر قیمت از میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (۳۳۱ دلار) عبور کند و حفظ شود، می توان گفت که گاوها در حال قدرت گرفتن هستند. در این شرایط می توان انتظار صعود تا ۳۷۹ و سپس مقاومت ۴۳۳ دلار را داشت. اما اگر قیمت از میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه نزول کند، خرس ها برای پایین کشیدن قیمت به محدوده حمایتی ۲۷۶ – ۲۶۴ دلار تلاش خواهند کرد. اگر موفق شوند قیمت ممکن است تا ۲۵۱ و ۲۱۱ دلار سقوط کند.

تحلیل کاردانو (ADA)

عدم موفقیت گاوها در افزایش قیمت کاردانو به بالای میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۱.۳۵ دلار) از ۹ تا ۱۲ جولای ممکن است منجر به فروش برای کسب سود شده باشد. همین اتفاق قیمت را به زیر حمایت ۱.۲۸ دلار در ۱۳ جولای کاهش داد.

نمودار کاردانو

دم بلند کندل استیک امروز نشان می دهد که گاوها در حال دفاع از حمایت ۱.۱۹ دلار هستند. هرچند که میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه شیب نزولی به خود گرفته و شاخص RSI به زیر ۴۲ نزول کرده است. این موضوع نشان دهنده برتری خرس ها است. اگر قیمت از حمایت ۱.۲۸ دلار نزول کند، این موضوع بیانگر فروش در افزایش قیمت خواهد بود. در این شرایط می توان انتظار سقوط تا ۱.۱۰ و سپس ۱ دلار را داشت. اما برعکس، اگر قیمت از میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه عبور کند، می توان انتظار صعود تا میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (۱.۴۶ دلار) را داشت.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx