نرخ توکن سوزی لونا کلاسیک به ۰.۲ درصد تغییر یافت

توکن سوزی لونا کلاسیک
  • زمان مطالعه: 11دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 977 نفر

نرخ توکن سوزی لونا کلاسیک به ۰.۲ درصد تغییر یافت

بعد از فروپاشی اکوسیستم لونا کلاسیک در ماه می ۲۰۲۲، عرضه توکن حاکمیتی و کاربردی بومی لونا کلاسیک به شدت متورم شد و قیمت آن سقوط چشمگیری داشت. برای نجات اکوسیستم و بازگرداندن قیمت لونا کلاسیک، جامعه به تصویب توکن سوزی لونا کلاسیک رسید. توکن سوزی لونا کلاسیک، یک ویژگی منحصر به فرد است که برای کاهش عرضه در گردش توکن ها و افزایش ارزش آنها طراحی شده است. توکن سوزی، یک کارمزد است که برای تمام تراکنش های توکن تعیین می شود و می تواند عرضه در گردش را به طور موثر کنترل کند. این ویژگی می تواند باعث کاهش تورم و افزایش ارزش توکن ها شود. در ابتدا، نرخ توکن سوزی لونا کلاسیک روی ۱.۲ درصد از هر تراکنش تعیین شد و سپس به تدریج بالاتر رفت. بعد از تصویب توکن سوزی، عرضه لونا کلاسیک به بیش از ۳۹ میلیارد واحد کاهش یافت. توکن سوزی بعدی لونا کلاسیک هنوز مشخص نیست، اما بسته به نیاز با توجه به وضعیت عرضه و تقاضا تعیین می شود. افزایش عرضه لونا کلاسیک به بیش از حد ناشی از افزایش تقاضا بود که پس از از دست دادن قیمت USTC افزایش یافت.

توکن سوزی لونا کلاسیک

چه چیزی منجر به عرضه بیش از حد لونا کلاسیک شد؟

لونا کلاسیک، یک پروتکل بلاک‌چین غیرمتمرکز و بر اساس مکانیزم اجماع اثبات سهام عمل می‌کند. این پروتکل برای تسهیل تراکنش‌های کم‌هزینه و ایمن با زمان تأیید تقریباً فوری طراحی شده است. پس از اینکه قیمت USTC در ماه می به یک دلار رسید، عرضه لونا کلاسیک به شدت افزایش یافت و تلاش زیادی برای بازگشت به قیمت یک دلار انجام شد. با این حال، این تلاش‌ها نتیجه‌ای نداشتند و در ۷۲ ساعت بعد، تعداد توکن‌های در گردش لونا کلاسیک از کمتر از ۴۰۰ میلیون به بیش از ۶.۵ تریلیون افزایش یافت. به همین دلیل، قیمت لونا کلاسیک از بیش از صد دلار در ماه آوریل به کمتر از یک سنت در ماه بعد کاهش یافت. در پی این اتفاق، بلاک‌چین اصلی به نام ترا کلاسیک (LUNC) تغییر نام داد. در همین زمان، نام اصلی ترا (لونا) به یک بلاک چین جدید اختصاص داده شد که در ژوئن ۲۰۲۲ بدون عملکرد استیبل کوین الگوریتمی راه‌اندازی شد.

پیشنهاد لونا کلاسیک  ۵۲۳۴

طبق اعلام بایننس، این پلتفرم کارمزد توکن سوزی ۱.۲ درصدی را برای تمام سپرده های لونا کلاسیک و USTC دریافتی به ۰.۲ درصد کاهش می دهد. در صورت برداشت، کاربران مبلغ برداشت را منهای هزینه‌های برداشتی که توسط بایننس دریافت می‌کنند و ۰.۲% مالیات دریافت می‌کنند. چندین صرافی برجسته کامیونیتی، مانند کوکوین، و توسعه دهندگان ارشد تراربلز، ادوارد کیمز و الکس فورشاو، از این پیشنهاد حمایت کرده اند. کیم، یکی از نویسندگان این پیشنهاد، اخیراً توضیح داده است که کاهش مالیات به ۰.۲٪ و تخصیص ۱۰٪ از بودجه به استخر اجتماعی برای توسعه های زنجیره ای لونا کلاسیک مفید خواهد بود زیرا استخر جامعه می تواند برای بودجه های اضطراری استفاده شود. اینها شامل جذب برنامه‌های غیرمتمرکز (DApps) و پروژه‌ها به زنجیره لونا کلاسیک می‌شود، در نتیجه به توسعه‌دهندگان پرداخت می‌شود تا زنجیره را افزایش دهند.

تأثیر بایننس

بایننس با تصمیم کاهش نرخ توکن سوزی لونا کلاسیک نقش مهمی در افزایش نرخ رایت بازی کرده است. با این حال، صرافی بایننس برای اجرای نرخ توکن سوزی ۱.۲ درصدی مشکل داشت. بایننس در ابتدا ایده کاهش نرخ توکن سوزی لونا کلاسیک را کنار گذاشت. سپس، برنامه ریزی کرد که یک گزینه اختیاری برای کسانی که مایل به اعمال توکن سوزی هستند، معرفی کند. اما بعداً، مدیر عامل بایننس، چانگ پنگ ژائو تصمیم گرفت مکانیزمی را برای سوزاندن تمام کارمزدهای معاملاتی در جفت‌های معاملات اسپات و مارجین لونا کلاسیک با ارسال آنها به آدرس توکن سوزی لونا کلاسیک اجرا کند. بایننس همچنین فاش کرد که کاهش توکن سوزی جدید ۰.۲ درصدی لونا کلاسیک در دوره ۹۸ اعمال خواهد شد. لونا کلاسیک پس از سقوط در آخر هفته، در این هفته افت جدیدی را تجربه کرد. در حال حاضر با قیمت ۰.۰۰۰۱۵ دلار معامله می شد.

لونا کلاسیک در بایننس

انجمن لونا کلاسیک فعالانه منتظر صرافی ارز دیجیتال بایننس است تا توکن سوزی لونا کلاسیک را ادامه دهد. با تصویب جامعه هر ۳ پیشنهاد کلیدی و پیشنهاد ارتقاء نرم افزار، گمانه زنی در مورد بازگشت میلیاردها لوما کلاسیک به جامعه در سراسر کامیونیتی کریپتو در توییتر وجود دارد. بایننس، بزرگترین شرکت کننده در کمپین توکن سوزی لونا کلاسیک، تنها در ۳ ماه بیش از ۲۰ میلیارد توکن لونا کلاسیک را سوزاند. با این حال، صرافی بایننس در ۲۸ دسامبر اعلام کرد که کمک به جامعه برای کاهش عرضه لونا کلاسیک به دلیل پیشنهاد ۱۰۹۸۳ و پیشنهاد ۱۱۱۱۱ را کاهش داده است. بایننس اکنون به جای ۱۰۰ درصد، ۵۰ درصد از کارمزدهای معاملاتی لونا کلاسیک و مارجین را می سوزاند. در نوبت هفتم توکن سوزی لونا کلاسیک، صرافی بایننس ۵۰ درصد از کارمزدهای معاملاتی جفت معاملات اسپات و مارجین لونا کلاسیک را به آدرس توکن سوزی جدید ارسال می کند.

در طول هفتمین دور توکن سوزی لونا کلاسیک، بزرگترین صرافی ارزهای دیجیتال در جهان، بایننس، تعداد قابل توجهی از توکن‌های لونا کلاسیک را سوزاند. در نهایت، جامعه لونا کلاسیک ممکن است یک بار دیگر به دلیل افزایش توکن‌های سوزانده شده به آینده امیدوار شوند. تراکنش توکن سوزی نشان می دهد که ۸.۸۵ میلیارد توکن لونا کلاسیک (LUNC) از آدرس بایننس به آدرس توکن سوزی ارسال شده است که به کاهش کل عرضه لونا کلاسیک کمک می کند. در مجموع، بایننس در آخرین توکن سوزی خود، حدود ۲۹ میلیارد توکن لونا کلاسیک را از کارمزد معاملات اسپات و مارجین سوزانده است.

نقش پررنگ بایننس در توکن سوزی لونا کلاسیک

در تاریخ ۳۰ نوامبر ۲۰۲۲ تا ۲۷ فوریه ۲۰۲۳، دور هفتم توکن سوزی لونا کلاسیک در نظر گرفته شده است. در تلاش برای مدیریت بهتر سوزاندن و صرفه جویی در هزینه ها، صرافی ارز دیجیتال در ماه نوامبر از توکن سوزی هفتگی به ماهانه تبدیل شد. صرافی ارزهای دیجیتال بیش از نیمی از کل توکن های لونا کلاسیک سوزانده شده را تشکیل می دهد. برخلاف سال ۲۰۲۲ که ۱۰۰ درصد کارمزدهای معاملاتی لونا کلاسیک و مارجین سوزانده شد، امسال بایننس سهم توکن سوزی لونا کلاسیک خود را به ۵۰% درصد کاهش داده است. در نتیجه رأی مثبت جامعه به پیشنهاد ۱۰۹۸۳، نیمی از ۰.۲ درصد مالیات بر توکن سوزی اکنون به جای ۱۰ درصدی که قبلاً به توسعه زنجیره ای تخصیص داده شده بود، به استخر جامعه اختصاص می یابد. در اول دسامبر، بایننس جدیدترین توکن سوزی خود را انجام داد و ۶.۳۹ میلیارد توکن لونا کلاسیک را حذف کرد. توکن سوزی لونا کلاسیک در صرافی در ۲۸ دسامبر به طور موقت غیرفعال شد و جامعه منتظر اولین توکن سوزی در سال ۲۰۲۳ بود. تقریباً ۴۸.۵ میلیارد توکن لونا کلاسیک توسط انجمن لونا کلاسیک سوزانده شده است.

توکن سوزی لونا کلاسیک

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx