تحلیل ارزهای دیجیتال‌ بیت کوین، بیت کوین کش، ایاس و مونرو

تحلیل ارزهای دیجیتال‌ بیت کوین، بیت کوین کش، ایاس و مونرو
  • زمان مطالعه: 5دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 2002 نفر

تحلیل ارزهای دیجیتال‌ بیت کوین، بیت کوین کش، ایاس و مونرو

درصورتی که بیت کوین از مقاومت روانی ۵۰ هزار دلاری عبور کند، برخی از آلت کوین ها شاهد رشد قابل توجهی خواهند بود. با تحلیل ارزهای دیجیتال زیر همراه ما باشید.

تحلیل بیت کوین (BTC)

در ۹ فوریه بیت کوین از بازه مقاومتی ۴۱۹۵۹ دلاری عبور کرد ولی از آن تاریخ به بعد روند صعودی، قدرت خود را از دست داد. اگرچه قیمت رو به افزایش بوده، اما بیت کوین با کسب سود رو به رو بوده است.

نمودار بیت کوین

درصورت کاهش قیمت ها از سطوح فعلی و نزول به زیر ۴۶ هزار دلار، اصلاح بیت کوین ممکن است تا بازه حمایتی ۴۱۹۵۹ دلاری ادامه داشته باشد. درصورتی که قیمت با کاهش بیشتر به زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۴۱۳۴۹ دلار)‌ نزول کند،‌ سقوط تا میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (۳۶۰۷۰ دلار) ادامه خواهد داشت. باید از این بازه بسیار مراقبت کرد چون بیت کوین از ۹ اکتبر تاکنون به زیر میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه نزول نکرده است. درصورت شکست این سطح می توان انتظار سقوط تا ۲۸۸۵۰ دلار را داشت. اما اگر بیت کوین موفق به عبور از بازه روانی ۵۰ هزار دلاری بشود، احتمال صعود تا ۶۰۹۷۴ دلار وجود دارد.

تحلیل بیت کوین کش (BCH)

در ۱۲ فوریه بیت کوین کش از بازه مقاومتی ۵۳۹ دلاری عبور کرد و همین مسئله باعث افزایش حجم خرید شد. با قدرت گرفتن روند صعودی این ارز موفق شد در ۱۳ فوریه به بالای بازه مقاومتی ۶۳۱ دلاری صعود کند.

نمودار بیت کوین کش

دم بلند کندل استیک در نمودار نشان می دهد که تریدرهای کوتاه مدت ممکن است قصد کسب سود داشته باشند. حالا قیمت بیت کوین کش ممکن است تا ۶۳۱.۷ دلار اصلاح بشود. درصورت نزول قیمت به زیر این بازه،‌ اصلاح تا ۵۳۹ دلار ممکن است ادامه داشته باشد. اما میانگین های متحرک صعودی هستند و شاخص RSI در محدوده اشباع خرید قرار دارد که نشان دهنده برتری گاوها است. درصورتی که قیمت از بازه ۷۳۰.۰۲ دلار عبور کند، روند صعودی می تواند تا ۹۰۰ دلار پیش روی کند.

تحلیل ایاس (EOS)

در تاریخ ۹ فوریه ایاس موفق شد از بازه مقاومتی ۳.۹۵ دلاری پیش روی خود عبور کند. با این عبور روند صعودی قدرت گرفت و این ارز در تاریخ ۱۳ فوریه مقاومت ۵.۴۸ دلاری را پشت سر گذاشت.

نمودار ایاس

اما عدم حفظ قیمت در بازه ۵.۴۸ دلاری، باعث فروش به قصد کسب سود شد. این مسئله اصلاحی را استارت زد که ممکن است تا ۴.۵۰ دلار ادامه داشته باشد. در صورت شکست این سطح، ایاس ممکن است تا ۳.۹۵ دلار سقوط کند. درصورت چنین اصلاح عمیقی این ارز در بازه ۳.۹۵ – ۵.۶۱ دلار در نوسان خواهد بود.

تحلیل مونرو (XMR)

در ۱۲ فوریه مونرو از بازه مقاومتی ۱۹۰ دلاری عبور کرد و به روند صعودی خود ادامه داد. میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۱۷۴ دلار) شیب صعودی به خود گرفته و شاخص RSI نیز در محدوده اشباع خرید قرار دارد که نشان دهنده برتری گاوها می باشد.

نمودار مونرو

درصورتی که مونرو موفق به عبور از بازه روانی ۲۵۰ دلاری بشود، صعود ممکن است تا ۳۰۰ دلار ادامه داشته باشد. اما درصورت عدم عبور از این سطح و نزول قیمت ها، بازه حمایتی بعدی، بازه ۲۱۳.۶ دلار خواهد بود. اگر بازه حمایتی ۲۱۳.۶ دلاری شکسته شود، می توان انتظار اصلاح تا ۱۹۰ دلار را داشت.

 

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx