تحلیل ارزهای دیجیتال‌ بیت کوین، پولکادات، چین لینک و استلار

تحلیل ارزهای دیجیتال‌ بیت کوین، پولکادات، چین لینک و استلار
  • زمان مطالعه: 6دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1864 نفر

تحلیل ارزهای دیجیتال‌ بیت کوین، پولکادات، چین لینک و استلار

درصورتی که بیت کوین بتواند از بازه ۴۰ هزار دلاری عبور کند، آلت کوین ها نیز صعود خواهند کرد. با تحلیل ارزهای دیجیتال زیر همراه ما باشید.

تحلیل بیت کوین (BTC)

در ۵ فوریه بیت کوین موفق شد از سطح مقاومتی ۳۸ هزار دلاری پیش روی خود عبور کند و این روند صعودی روز بعد نیز ادامه داشت. اما گاوها موفق به حفظ قیمت در سطوح بالا نشدند.

نمودار بیت کوین

عدم موفقیت بیت کوین در حفظ قیمت خود بالای بازه ۴۰ هزار دلاری، باعث فروش برای کسب سود شده است. خرس ها نیز از طرفی تلاش می کنند که قیمت را به زیر ۳۸ هزار دلار کاهش بدهند. درصورتی که موفق بشوند، بیت کوین ممکن است تا میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۳۵۳۸۶ دلار) نزول کند.

درصورت بازگشت از میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه، گاوها برای تداوم روند صعودی تلاش خواهند کرد. عبور از بازه مقاومتی ۴۰۰۰۰ – ۴۱۹۵۹ دلاری، می تواند منجر به صعود بیت کوین تا ۵۰ هزار دلار بشود. اما در صورت نزول بیت کوین به زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه، این ارز ممکن است تا میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (۳۲۸۴۰ دلار) و در صورت شکست این حمایت، تا ۲۸۸۵۰ دلار سقوط کند.

تحلیل پولکادات (DOT)

پولکادات در روند صعودی قدرتمندی قرار دارد. در سوم فوریه این ارز موفق به عبور از بازه مقاومتی ۱۹.۴۰ دلاری شد اما آنها موفق به استفاده از این فرصت برای صعود نشدند. خرس ها نیز در تلاش هستند که گاوها را تضعیف کنند.

با این وجود نکته مثبت، عدم افت قیمت به زیر ۱۹.۴۰ دلار است. این مسئله نشان می دهد که کسب سود به صورت گسترده رخ نداده و از طرفی گاوها سعی در افزایش قیمت داشته اند. درصورت عبور قیمت از بازه ۲۱ دلار، پولکادات می تواند تا ۲۴.۰۸ و بعد تا ۳۰ دلار صعود کند. میانگین های متحرک صعودی هستند و شاخص RSI بالای ۶۱ قرار دارد که حاکی از برتری گاوها است. اما در صورت نزول قیمت به زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۱۷.۴۳ دلار)، با تضعیف شدن روند صعودی، این ارز در بازه ۱۹.۴۰ – ۱۴.۷۲ دلار در نوسان خواهد بود.

تحلیل چین لینک (LINK)

در ۵ فوریه چین لینک از بازه مقاومتی ۲۵.۷۸ دلاری پیش روی خود عبور کرد اما گاوها موفق به حفظ قیمت در روز بعد نشدند. این مسئله حاکی از دفاع شدید خرس ها از بازه مقاومتی ۲۵.۷۸ – ۲۷ دلاری است.

نمودار چین لینک

میانگین های متحرک صعودی هستند و شاخص RSI در محدوده مثبت قرار دارد که حاکی از برتری گاوها است. درصورت عبور قیمت از بازه مقاومتی پیش رو، مرحله بعدی صعود آغاز خواهد شد. بنابراین، چین لینک می تواند تا ۳۰ و سپس ۳۳ دلار صعود کند. اما درصورت نزول قیمت به زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه، چین در بازه ۲۵.۷۸ – ۲۰.۱۱ دلار در نوسان خواهد بود.

تحلیل استلار (XLM)

بعد از قرار گرفتن در بازه فشرده ۰.۳۲ – ۰.۳۵ دلاری، در ۶ فوریه استلار موفق شد از این بازه خارج شود. درصورتی که گاوها قیمت این ارز را بالای ۰.۴۰ دلار حفظ کنند، ممکن است گام بعدی روند صعودی برداشته شود.

نمودار استلار

میانگین های متحرک صعودی هستند و شاخص RSI در محدوده مثبت قرار دارد که حاکی از برتری گاوها است. عبور از ۰.۴۰ دلار می تواند باعث افزایش قیمت استلار تا ۰.۵۰ دلار شود. در این بازه خرس ها شروع به مقاومت خواهند کرد. درصورت عدم موفقیت در بستن قیمت بالای بازه ۰.۴۰ دلاری، این آلت کوین ممکن است تا ۰.۳۵ دلار نزول کند. بازگشت قدرتمند از این سطح باعث تبدیل شدن این بازه مقاومتی به بازه حمایتی خواهد شد. به این ترتیب احتمال صعود تا ۰.۴۰ دلار افزایش می یابد. اما در صورت نزول به زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۰.۳۱ دلار)، این مسئله نشان خواهد داد که صعود اخیر دام خرسی بوده است.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx